הרבה מאוד פעמים אנשים שואלים את עצמם איזה אטרקציות אפשר להוסיף לחינה, אחרי הכל אירוע כמו חינה הוא אירוע שהחינה עצמה היא סוג של אטרקציה.

יש לכל אחד מהמוזמנים תלבושת מיוחד שהוא בוחר ללבוש במהלך האירוע, טקס החינה עצמו כולל בתוכו גם המון דברים, ואפשר להגיד מצד אחד שאין מספיק מקום וזמן במהלך החינה להוסיף עוד אטרקציות נוספות.

אבל מה עם מי שרוצה לתת לאורחים שלו קצת מעבר לחינה רגילה, מה עם אנשים שרוצים שהאירוע שלהם באמת יהיה מיוחד ושנה והכל במסגרת הזמן והתקציב.

לכן, הכנתי לכם רשימה של כמה אטרקציות שאפשר בקלות להוסיף לחינה, האטרקציות האלו גם לא יעלו לכם הרבה מאוד כסף וגם יהפכו את האירוע שלכם להרבה יותר מיוחד.

רשימת האטרקציות של מלך החינה

תלבושות לחינה

כשזה מגיע לנושא של השכרת תלבושות לחינה ביתית או חינה באולם, חשוב מאוד להבין שלא כולם בוחרים להזמין שירות של השכרת תלבושות לחינה מרוקאית, יש הרבה מאוד מקרים שבהם עושים אירועים משולבים, כלומר עושים את המקווה ואת החינה ביחד ואז ממש אין מקום וזמן לאורחים להחליף את התלבושות והם בוחרים להוריד את הנושא של תלבושות מסורתיות, לא תמיד זה קורה מטעמי תקציב, אלא בגלל הרבה סיבות אחרות.

צילום מגנטים

אין ספק שאטרקציית מגנטים לאירועים הפכה להיות אטרקציית חובה כמעט בכל סוג של אירוע, אם אנחנו רואים באירועי יום הולדת של ילדים בני 5 צלם מגנטים שמסתובב ומפיק להם מגנטים, אין סיבה אחת שבגללה גם באירוע כמו חינה לא נמצא את צלם המגנטים.

בנוסף מדובר באטרקציה יחסית זולה בהשוואה להרבה מאוד אטרקציות אחרות, ויש לה את החלק הכי מיוחד שיש לכם עוד צלם באירוע, ככה שהרווח כאן הוא כפול, אתם מקבלים עוד צלם באירוע שיצלם אתכם ואת האורחים שלכם, וגם יש לכם מזכרת לאורחים.

עשן ערפל

יש אטרקציה שנקראת עשן ערפל \ עשן כבד \ מיסוך עשן, או כל שם אחר, מדובר בסך הכל על מכונה שמפיקה אפקט של עשן סמיך שפועלת על קרח יבש, האטרקציה הזאת מתאימה בעיקר לכניסה של בני הזוג לאולם, או לריקוד סלואו אם אתם מתכננים כזה בחינה, למרות שבאירועים כמו חינה לא תמיד נהוג שבני הזוג רוקדים סלואו, אבל אם ממש בא לכם אטרקציית העשן יכולה להתאים בהחלט.

רקדנית בטן

אולי שילוב של רקדנית בטן זה משהו שהוא קצת יותר בסגנון של שנות השמונים והתשעים, אבל מופע קצר של רקדנית בטן בהחלט יכול להיות משהו מיוחד שאפשר להוסיף לחינה, כל זאת בתנאי שזה לא נמשך יותר מ 2-3 שירים, מעבר לכך כבר ההופעה הופכת להיות ארוכה.

לסיכום

בכל מקרה, קחו בחשבון שאירוע חינה זה אירוע עמוס מבחינת הדברים שיש להספיק, אתם בטח גם רוצים להיכנס לאוהל החינה ולעשות את הטקסים, של החלפת תכשיטים, וכמובן טקס החינה עצמו, לכן בכל מקרה אל תעמיסו יותר מידי באטרקציות ותנו לחינה להיות האטרקציה המובילה.

אטרקציות שאפשר להוסיף לחינה