בחירת תקליטן לחינה היא שונה מבחירת תקליטן לכל סוג אחר של אירוע, אני יכול להעיד על עצמי בתור אחד שנמצא המון באירועים, בין אן מדובר על אירוע כמו חתונה, או בר מצווה, בחינה הדברים שונים מאוד ובחירת תקליטן לחינה צריכה להיות הרבה יותר קפדנית מאשר כל סוג אחר של אירוע.

לכן, הכנתי לכם כאן מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור תקליטן לחינה בצורה מעולה והכי חשוב צורה נכונה.

דגשים לבחירת תקליטן לחינה

יש לא מעט דברים שחייבים לקחת בחשבון בבחירת תקליטן לחינה, אבל הפעם אביא לכם בלי יותר מידי דיבורים מיותרים את הדגשים החשובים ביותר.

הנחיית האירוע :

מהאירועים האחרונים שאני נמצא בהם, עולה שיותר תקליטנים כמעט ולא מדברים בכלל באירוע, הם פשוט מתחילים לנגן את המוזיקה שלהם לאורחים, ובאופן טבעי גם האורחים עולים וממלאים את רחבת הריקודים.

אבל באירוע כמו חינה זה לא מספיק, צריך שיהיה מי שינחה וייתן כיוון לאירוע, מישהו שידע לנהל בצורה טובה את האירוע, להסביר לאורחים מה בדיוק צריך להיעשות בכל שלב בצורה עניינית ומקצועית.

בנוסף לזה, טקס החינה צריך לקבל את החתן והכלה, להזמין אותם לאולם, הרי ברור לכם שחתן וכלה שזאת פעם ראשונה שהם חוגגים חינה צריכים שיהיה מי שינחה אותן מה הם צריכים לעשות, התקליטן צריך להנחות את טקס החלפת תכשיטים לחינה שבו הורי החתן נותנים תכשיטים יפים לכלה, וגם הורי הכלה נותנים לחתן מתנות, שהנהוגה מכולן היא השעון.

מוזיקה מסורתית :

התקליטן במהלך החינה חייב להבין ולהכיר את מנהגים של העדות, ושיהיה לו את המוזיקה המתאימה לאירוע כמו חינה, שזה כולל שירי כניסה לאולם, שירים בכניסה לטקס באוהל החינה וגם לנגן את השירים שהם נקראים "המיינסטרים" והוא חייב לדעת לשלב בין השירים המקובלים לבין השירים המסורתיים.

מבין את האירוע :

שאתם מחפשים תקליטן לאירוע החינה שלכם, אתם צריכים למצוא תקליטן שגם ידע "לקרוא את הקהל" כלומר שידע להבין את הקהל שלכם במהלך האירוע, הוא יראה באיזה סוג של שירים האורחים באירוע ממש ממלאים את הרחבה ורוקדים שמחים, בנוסף הוא יבין שהוא צריך להמשיך ולנגן את סגנון המוזיקה שבו האורחים הכי נהנו מהאירוע.

לסיכום :

בכדי לסכם את הדגשים החשובים ביותר בבחירת תקליטן מקצועי לחינה, צריך להבין שמאגר שירי העדה יחד עם ההבנה של הקהל והנחייה נכונה הם אלו שיקבעו איך תהיה הזרימה באירוע, אולי זה נראה מהצד שכל התקליטנים עושים בדיוק את אותו הדבר, אבל בהחלט ניתן לומר שמדובר כאן במקצוע שדורש המון מיומנת וניסיון, ואולי אחד הדברים החשובים ביותר אותו יהיה קשה למצוא הוא תקליטן שידע להנחות את האירוע בצורה נכונה ובכל שלב לוודא שהזוג באירוע גם מסונכרן ומוכן לשלב.

יחד עם זאת תאמו פגישה כמה ימים לפני האירוע עם התקליטן, בכדי שהוא ידע להכיר אתכם, יקשיב לבקשות שלכם, ובנוסף גם תסבירו לו על העדה שלכם ובקשו ממנו פרטים לגבי האירוע, הוא כבר ידע להנחות אתכם מה הולך להיות בכל שלב ולוודא שאתם מוכנים לשלב שאחריו, גם אם זה אומר לדאוג להחלפת התלבושות בכל שלב באירוע.