עיצוב חינה מושלם, עד כמה באמת אפשר להגיע לעיצוב הטוב ביותר וכמה זה יעלה לכם.

בימים האלו שאחרי משבר הקורונה שיש חוסר וודאות מלא בארץ ובעולם בכלל, הרבה מאוד עסקים נסגרו, אנשים מוצאים את עצמם מובטלים בלי יכולת הכנסה, ובתוך כל הבלאגן עדיין רוצים להתחתן ולחגוג אירועים מפוארים ומיוחדים.

אז איך אפשר לעשות את זה בקלות ולהגיע לרמה של עיצוב חינה מושלם שיהיה בו הכל וגם שלא יעלה לכם יותר מידי כסף.

אז הפעם בחרתי במלך החינה לעשות עוד משהו שאולי קצת ייתן גיוון לאווריה וזה לתת לכם את האפשרות להזמין מסכות בד שאותם אפשר לתת במתנה לאורחים במהלך האירוע.

מסכות בד לפנים העשויות בעיצובים מיוחדים שמתאימים במיוחד לאירוע החינה, בסגנון שיכול להשתלב ביחד עם התלבושות המסורתיות.

עיצוב חינה מושלם הוא בעיקר עם דגש על הפרטים הקטנים, זה מתחיל באוהל חינה מפואר, מגשי עוגיות מיוחדים ומפוארים, ובעיקר שפע, מה שמאפיין את החינה זה שהכל יהיה בשםע, אם זה שפע של אוכל ותלבושות שפע של מתנות ודברים מיוחדים.

כמה טיפים לעיצוב חינה מושלם (שיחסכו לכם גם הרבה כסף)

רוצים לעצב את החינה בצורה מושלמת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להוסיף כמה מתוקים, כלומר מגשי עוגיות מפוארים עם עוגיות שמועצבות בצורה מיוחדת.

תלבושות לחינה מרוקאית

אתם יכולים להזמין עוגיות לחינה במשקל כאן אצלנו במלך החינה, להגיע לאירוע קצת לפני ולסדר על מפה יפה את העוגיות, וככה יש לכם עיצוב מיוחד לאירוע.

אפשר לסדר שתי שורות של שולחנות שעומדים ממש בכניסה, כל שורה 3 שולחנות, כלומר 3 שולחנות לאורך, להזמין כמה עוגיות במשקל (שזה תלוי בגודל השולחן).

ופשוט לסדר על השולחנות בצורה יפה את העוגיות ויש לכם עיצוב לכניסה מרשימה מאוד לאולם, אם אתם לא רוצים 3 שולחנות בכל שורה לכל הפחות כדאי להציב שתי שולחנות, אבל לשים שולחן אחד בכל צד זה לא מתאים, אלא אם שתם שמים קשת כניסה וקשת יציאה, שאז כבר יש לכם צורך להזמין ממש הפקה שלמה ולהשכיר את הציוד הזה כולל ההובלה שלו.

זה כמובן דבר שאתם יכולים לעשות לבד, אם אתם לא רואים את עצמכם מתחילים להגיע לאולם ולסדר את המקום לאירוע שלכם, אתם יכולים להזמין שירות של עיצוב החינה.

טיפ קטן שיכול להיות יותר טוב הוא להזמין מגשים מוכנים עטפוים בצלפון, להציב אותם על שולחן מיוחד וזה יהפוך את האירוע להיות יותר מרשים ומיוחד.

ככה גם כל אורח שמגיע הטקס של החינה יכול לבוא ולקחת מגש עוגיות מוכן והוא מלווה את הזוג עם המגש עד לאוהל החינה.