הגשם שדופק על החלון, הרוח ששורקת בחוץ, הריח הנקי באוויר. החורף היא עונה רומנטית להפליא וזוגות אוהבים רבים בוחרים להינשא דווקא בעונת החורף ולהפיק חתונה חורפית מענגת.
לחתונת חורף יש הרבה יתרונות מלבד האטמוספירה הייחודית של שמיים מרופדים בעננים וחמימות בלב. 

מדוע כדאי להינשא בחורף?

נתחיל מבחינת היצע: יש יותר אולמות אירועים זמינים ופנויים כי התחרות על כל אולם אירועים פוחתת בעונה הקרה. בנוסף, כאשר הטמפרטורות בירידה המחירים בירידה וכדי למשוך אירועים, אולמות רבים פוצחים במבצעים עונתיים של מחוץ לעונה.
כמו האולמות, כך גם הספקים זמינים יותר וגם הם לעיתים מציעים דילים משתלמים שאסור לפספס.
חשבו גם על האורחים שבעונת החורף פנויים יותר לאירועים כי הלו"ז שלהם חופשי יותר ופחות אנשים נוסעים לטייל ומחפשים רק סיבה לצאת מהבית…כך שקיים סיכוי גבוה יותר שהם יופיעו לאירוע שלכם!

אוהבים את הרעיון של חתונת חורף? איך תמצאו את אולם האירועים החלומי עבור חתונת חורף בלתי נשכחת וכיצד תפיקו לעצמכם אירוע מרגש בניחוח חורפי?

כשבחוץ קר – באולם חם


בעונת החורף לא כדאי לסמוך על מזג האוויר וכדאי לשריין תוכניות מגירה לכל תרחיש.
בחרו אולם אירועים מקורה וסגור שיאפשר לכם לחגוג בשלווה ובראש שקט גם אם האקלים נעשה קיצוני ועם זאת, בדקו שישנה אופציה לחופה גם בחוץ או שטח פתוח במקרה ומזג האוויר יפתיע לטובה ויאפשר לקיים חלק מהאירוע גם תחת כיפת השמיים.
וודאו שהמקום מחומם היטב, כי אורחים רבים רוצים להגיע למקום חם ונעים ולברוח מהקור בחוץ וגם כי אתם והם לרוב מעדיפים לחגוג בלבוש קצר.
חימום המקום בצורה אחידה ונעימה יאפשר לכם ולהם להשיל מעיל בכניסה ולהתמסר לחמימות בפנים אפילו בשמלה ללא שרוולים או בגופיה.

ומה בתפריט? מנות חמות משובחות


אל תתנו לביטוי מנה חמה להטעות אתכם, לא מדובר במנת אינסטנט במקרה של אולמות אירועים אלא במנות שף חמות שמתאימות להלך הרוח של העונה הקרה.
רבים נתקפים בחשק עז להרוות את צימאונם בסיידר תפוחים חם, יין חם או בחליטות תה טובות, מרקים נפלאים, תבשילי קדרה, מאפים מהטאבון הלוהט. בדקו אם האולם אכן ערוך מהבחינה הקולינארית לארגן סעודה מלכותית על טהרת המאכלים החורפיים. 

התפאורה שיוצרת אווירה


אם חוגגים בפנים בהחלט רוצים שהרקע והתפאורה יהיו מעניינים ובהתאמה אישית כולל מוטיבים או אפשרות לתכנון מודולארי שיהלום את הקונספט הייחודי שבחרתם עבור חתונת חורף מיוחדת.
עלי שלכת, אולי רקע של פתיתי שלג, קישוט בנרות ארומאטיים וכל מוטיב אחר שמתקשר לחורף קסום או להפך – יתכן שתרצו דווקא לספק לאורחים שלכם את נתיב המילוט המושלם מהחורף בדמות חתונת חורף קיצית מוארת ושמשית מבפנים עם חול מהים, כיסאות נוח, תחושה שהם בריזורט מפנק.
התייחסו לכל המרכיבים לפי הקונספט שבחרתם מהעיצוב דרך סידור השולחנות דרך התפריט ועד התוכנית האומנותית, הפלייליסט המתנגן ברקע ואפילו המזכרות שימסרו להם בסיום האירוע חלוק רחצה חמים, נעלי בית מלטפות, אולי מטריה עם הדפסה אישית.

גישה נוחה בכל מזג אוויר


וודאו שאתם בוחרים אולם אירועים שממוקם במיקום אטרקטיבי ונוח להגעה כך שהאורחים יוכלו להגיע בקלות גם בתנאי מזג האוויר המשתנים. וודאו נגישות תחבורתית כמו אוטובוסים, רכבות, חנייה צמודה מסודרת או ארגנו הסעות כדי להקל עליהם בהגעה.
אם אתם מקיימים חופה בחוץ בקור, נסו לחמם היטב את האזור אך גם ציינו כבר בגוף ההזמנה שכדאי להגיע בבגדים חמים או ספקו להם בכניסה שמיכות נעימות או מעילי גשם מדליקים, מטריות וכובעים.
הפכו את חתונת החורף שלכם לגולת הכותרת של העונה עבורכם ועבור האורחים. זה יהיה חורף שהם לא ישכחו…