בשביל לבחור את התכשיט המושלם צריכים לבדוק כמה דברים חשובים, בחירת תכשיט צריכה להתבצע לפי מספר פרמטרים שכל אחד מהם נבחן בקפידה, רק אחרי שתבחנו כל אחד מהפרמטרים תוכלו באמת למצוא את התכשיט המושלם, לפעמים התכשיט המושלם יגיע גם בסט של תכשיטים בשביל להתאים את השילוב הטוב ביותר ולפעמים מספיק רק פריט אחד שמשנה את כל ההופעה, בזכות שילוב של תכשיטי יהלומים מיוחדים, ואפילו צמידים נכונים תוכלו למצוא את התכשיט המושלם.

איך לבחור את התכשיט המושלם

השלבים לבחירת התכשיט המושלם

טעם אישי

לכל אחד ולכל אחת יש את הטעם האישי שלהם, הדבר הראשון שצריך להנחות בבחירת התכשיט המושלם הוא קודם כל הטעם האישי, יש אחד שעבורו להשתמש בשעון בתור תכשיט צריך להתאים לא רק לאירועי ערב, הוא צריך שיהיה לו שעון מיוחד, חזק ואמיד גם לשימוש יומי וגם שעון שיכול להתאים לאירועי ערב יוקרתיים, כלומר השעוו צריך להתאים לכל סוג של לבוד, לכן אנו נבחן גם את סגנון הלבוש בכדי לוודא שאכן השעון יכול להשתלב עם הסגנון והטעם האישי.

סגנון עיצוב

ניתן לומר שסגנון העיצוב הוא בדיוק ההמשך של הטעם האישי, במיוחד שמדובר על תכשיטים יקרים, יש כאלו שיתחברו לסגנון עיצוב קלאסי ועדין, לעומתם יש את אלו שאוהבים שרואים אותם עם תכשיטים גדולים ומרשימם שניתן באופן מיידי להבחין בהם.
מכאן חשוב להבין שתכשיטים הם חלק בלתי נפרד מההופעה של כל אחד, הם האקססוריז המושלם שמשנה את כל הופעה בצורה דרמתית.

איכות התכשיט

כל תכשיט חייב להיות איכותי, במיוחד אם רוצים לבחור תכשיט לאורך זמן, חשוב להבין שלא כל יום אנו רוכשים תכשיטים באלפי שקלים, התכשיט צריך להיות כזה שאנו נאהב אותו גם בעוד הרבה זמן.
איכות התכשיט במיוחד אם מדובר על תכשיטים לחינה מיהלומים, היא חייבת להיות ברמה הגבוה ביותר, לכל יהלום קיים דירוג איכות, תכשיטי יהלומים שאתם רוכשים צריכם להיות כאלו עם תעודת GIA גמולוגית המעידה על איכות היהלום, לרבות תעודת אחריות אישית אותה מעניקה לכם התכשיטים ממנה אתם רוכשים את המוצר.
כי בשביל לדעת איך לבחור את התכשיט המושלם לא צריכים רק לראות משהו שאוהבים ושמתאים לאירוע חד פעמי, צריכים לעבור על הדגשים החשובים ולהבים שהתכשיט המושלם הוא לכל החיים.

תקציב ומחיר

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על קבלת ההחלטה הוא כמובן המחיר שדורשים על התכשיט ואל מולו עומד התקציב שקיים, יש מקרים בהם נאלצים להתפשר על הבחירה רק בשביל לעמוד בתקציב.
בכדי שלא תמצאו את עצמכם במצב הזה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש תכשיט קודם כל לפי התקציב, בתוך התקציב שלכם תוכלו למצוא מגוון דגמים ועיצובים שאלו יהיו הבחירה שלכם לתכשיט המושלם.
יש לבחור תקציב שיהיה הגיוני, אם אתם מחפשים לקנות טבעת זהב משובצת יהלומים בגימור VVSII שזהו גימור מאוד גבוה וקארט יהלומים גבוה, אל תחשבו שבמחיר של כמה אלפי שקלים בודדים תוכלו למצואת התכשיט המושלם, יש להתאים תקציב לרצונות והלבין שכל תכשיט יש לו מחיר בהתאם לרמה שלו, או במילים אחרות אתם לא יכולים להיכנס לסוכנות רכבי יוקרה ולנסות למצוא שם רכב עם התקציב שלכם הוא נמוך מאוד.

המשמעות של התכשיט

אם בחתם לקנות טבעת זהב עובר הצעת נישואין, אז לבטח שלא משנה מה יהיה המחיר אותו תשלמו עבור הטבעת עדיין ייתכן מאוד שהיא תהיה בעלת ערך הרבה יותר גדול עבורכם רק מאשר הערך הכספי שלה, לכן תכישטים שמציינים משהו עם משמעות הם תמיד יכולים להיות מיוחדים, גם אם מדובר על שרשרת עם תליון מיוחד והקדשה, אלו הם התכשיטים שבאמת יהיו מושלמים, לא משנה מהו ערכן הכספי ועד כמה היהלום שיש בטעבת מלוטש.

מהו התכשיט המושלם ?

האם התכשיט המושלם הוא שעון, אולי טבעת או בכלל צמיד?

אם נכנסים עשרה אנשים לחדר ונשאל את השאלה הזאת סביר מאוד שנקבל 10 תשובות שונות, לכל אחד יש את הכשיט שעבורו זהו התכשיט המושלם והטוב ביותר עבורו, לכן בכדי לבחור את התכשיט המושלם צריכים למצוא אותו לפי טעם אישי, אם אתם אוהבים צמידים, שרשראות או כל דבר אחר התכשיט הזה יהיה עבורכם התכשיט המושלם בעוד עבור מישהו אחר יהיה מדובר רק על "עוד שרשרת".