לא פעם עולה השאלה איך לבחור מתנות לחינה, בחירת מתנות לחינה היא משימה מאתגרת, אך גם מהנה. חשוב לבחור מתנה שהזוג הטרי יוכל להשתמש בה וליהנות ממנה, וגם מתנה שתהיה בעלת ערך סנטימנטלי.

להלן מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מתנות לחינה:

להלן מספר רעיונות למתנות לחינה:

אם אתם מתלבטים לגבי מה לבחור, תוכלו תמיד להתייעץ עם חברים או בני משפחה של הזוג. הם יוכלו לתת לכם רעיונות ולעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת.

הפרומו לחתונה היא החינה

חינה היא החגיגה טרום החתונה ואחת המסיבות הססגוניות ביותר בחיים של בני הזוג לעתיד.
רגע לפני החופה, הוזמנתם למאורע ואתם מתלבטים מה להביא עמכם כמתנה? יש לנו מספר רעיונות יצירתיים איך להפתיע ולרגש את הזוג האוהב.
לפניכם מגוון המלצות למתנות בטווח מחירים רחב ובשלל סגנונות, כך שכל שצריך זה רק לבחור מה להביא עמכם לחגיגה.

קשט את ביתך

זה הזמן להעניק מתנה משדרגת לקן האוהבים של הזוג, כך שיוכלו לעטר את ביתם ואת סביבת מגוריהם בטאץ' ייחודי מסוג אחר.
אם ידוע לכם הסגנון העיצובי שלהם בין אם הוא מינימליסטי ומאופק או צבעוני ונועז, תוכלו מראש להצטייד בפריטי עיצוב שיקלעו בול לטעמם ואם אינכם יודעים תוכלו להמר על פריטים מסוגננים שתמיד מתקבלים בברכה מעציצים דרך ואזות דקורטיביות ועד כלי הגשה מגניבים – הטוויסט שמקפיץ כל חלל.

אקססוריז מיוחדים

מה דעתכם לדאוג גם להופעה של בני הזוג? תוכלו לחדש עבורם את המלתחה באביזרים נלווים שמעצימים את הנוכחות וההופעה. למשל, תיקים לנשים לפי סגנונות שונים או בהתאם לצורך כמו תיק ייעודי למחשב נייד או תיק צד או אלכסון ממותג של מעצבים ידועים מחומרי גלם משובחים כמו עור איכותי ומשובח שעמיד לאורך זמן ובעל תוחלת חיים ארוכה, מהסוג שגורף מחמאות מכל הכיוונים והוא גם קלאסי ועל-זמני. אפשר ללכת גם על מזוודות לנסיעה הבאה שלהם או לירח הדבש ותיקים תואמים לאישה ולגבר להדגשה הקשר והשיתופיות ביניהם.

בהתאמה אישית

אם אתם מעוניינים להעניק מתנה בניחוח אישי, תוכלו לגבש אוסף תמונות וליצור אלבום תמונות או זיכרונות לבני הזוג של הרגעים המאושרים המשותפים של שניהם ואפילו להפיק מהם קליפ מנצח שיוקרן בחינה ולאחר מכן בחתונה.
ניתן לעצב עבורם גם פורטרטים ייחודיים או ספר קומיקס שנושא את דמויותיהם או להעניק להם תכשיטים הנושאים את שמם שלכל אחד מהם יהיה חלק אחר של התליון וביחד הם יהיו תמיד קשורים ומחוברים זה לזו.
אופציה נוספת: לייצר עבורם יצירת אמנות שעוצבה בהשראתם ותהיה תלויה בביתם כך שהם תמיד יתבוננו בה ויזכרו בכם.

לפנק באהבה

חשקה נפשכם לפרגן ולפנק את בני הזוג במיוחד בתקופה המרגשת אך גם המאתגרת הזאת של ההכנות לפני החתונה? תנו להם לבחור מתי לממש את ההנאה והחוויה בדמות שובר פתוח לצימר קסום או למלון בוטיק אינטימי או עיסוי מרענן באחד מהיכלי הספא המובילים בארץ.
אפשר ללכת גם על שובר של חוויה מסוג אחר כמו פעילות אקסטרים גדושת אדרנלין ומאוד ממריצה או סיור גרפיטי או סדנה בעלת ערך מוסף כמו סדנת בישול זוגית או סדנת צילום מרתקת ומעוררת השראה.

חגיגה עד שיכרון חושים

אין כמו מעדני גורמה וגודיז נלווים לחגיגה משכרת שתכניס אותם לאקסטזה לפני החתונה או אחריה. זה יכול להיות מארז מושקע של נשנושים, שוקולד בוטיק בעבודת יד, יינות בוטיק במהדורה מוגבלת מאחד מיקבי הבוטיק הטובים בארץ או בעולם וכן מארז קוקטיילים מדליק.
אופציה נוספת היא להעניק להם שובר מתנה לשף פרטי שיגיע עד אליהם לבשל עבורם ולרקוח עבורם מטעמים לנגד עיניהם כולל סודות מהמטבח או הזמנה מיוחדת לחדר VIP או למסעדה סופר רומנטית בספוט מרגש – סעודה שתטעין אותם באנרגיות ובטעם החיים.

בחרו מתנה בהתאם לאופי של בני הזוג ואופי החינה, אם יש קונספט מיוחד שמוביל את החגיגה ואם תרצו להביא עמכם את המתנה פיזית או רק רמז למה שאתם מתכוונים להעניק ובכל מקרה, אל תשכחו פתק החלפה או שובר פתוח וכמובן, ברכה לבבית ומרגשת.

למה חשוב לדעת איך לבחור מתנות לחינה

בחירת מתנה לחינה היא הזדמנות להראות לזוג הטרי שאתם אוהבים אותם ודואגים להם. על ידי הקדשת זמן ומחשבה לבחירת המתנה המושלמת, תוכלו להפוך את החינה ליום בלתי נשכח עבורם.