היום כל זוג רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מיוחד, הכי נוצץ והכי מרשים, כל כלה מיד חושבת שהחתונה שלה היא חתונת השנה, רק בגלל שהיא סגרה עם איזה צלם מפורסם (שביננו חוץ ממנה ומעוד כמה חברות שלה, אף אחד לא מכיר אותו, ואני גם יכול להגיד לכם מהניסיון שלי, יש המון צלמים סופר מוכשרים במחירים ממש זולים, אבל זה כבר לפוסט אחר).

הפעם אני הולך ללמד אתכם כמה דברים שיהפכו את אירוע החינה שלכם להרבה יותר מרשים, ומה שהכי חשוב יכול גם לחסוך לכם לא מעט כסף.

הטיפים של מלך החינה להפוך אירוע למפואר ומיוחד

כניסה מרשימה

בשביל להרשים את האורחים שלכם , שיראו שהאירוע שלכם מושקע, זה קודם כל התפארוה, לא משנה איפה את חוגגים את החינה, גם אם מדובר על חינה צנועה שעושים אותה באולם פשוט וצנוע, ברגע שאתם משקיעים בתפאורה, אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם למושקע.

למה אני מתכוון, אם אתם רוצים חינה מפוארת ומיוחדת, כדאי להוסיף קודם כל כניסה לאולם דרך שוק מרוקאי, אותם דוכנים עמוסים במתוקים ובכל טוב, בעמדות של פיצוחים ותבלינים שיש, ככל שהכניס יותר מפוארת ומרשימה, ככה גם האירוע שלכם יראה בהתאם.

מראה מושלם

אל תשכחו שהאורחים שלכם, מסתכלים עליכם ועל איך אתם נראים לא פחות מאשר התפאורה והמקום שאתם נמצאים בו, בשביל זה אתם חייבים להיות סופר מפוארים ומרשימים.

הופע מרשימה לא נגמרת רק בלבוש שלכם, אלא זה ידוע שהופעה מרשימה היא כוללת בתוכה גם את האקססוריז הדרושים, שזה אומר שאתם חייבים להיות עם תכשיטים סופר יוקרתיים עליכם, אבל מה לעשות שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש תכשיטים בעשרות אלפי שקלים, בשביל זה תוכלו למצוא אצלי שירות של השכרת תכשיטים, מה שיהפוך אתכם לסופר נוצצים וזוהרים ביום האירוע.

מגשים, מגשים ועוד מגשים

אחד הדברים שמסמלים את השפע בחינה הוא מגשי המתוקים, אתם לא צריכים לקנות מגשים יקרים שיעלו לכם מאות שקלים, היום כל אחד יכול להכין בקלות מגשי כניסה לחינה.

כל מה שאתם צריכים זה פשוט מאוד, ניגשים לחנויות חד פעמי מהם ניתן לרכוש מגשי פלסטיק, קצת נייר צלפון, נכנסים למטבח ומתחילים בעבודה.

אתם יכולים להכין עוגיות מרציפן בקלות בזכות מתכון לעוגיות מרציפן שהכנתי לכם, נסו לגוון בצבעים של עוגיות המרציפן והכינו כמה שיותר מגשים, ככל שתכינו יותר מגשים, האולם יהיה מלא ביותר צבעים ויותר שפע.

אז במקום להזמין שירות של מגשים מוכנים, אתם יכולים בקלות לחסוך לא מעט כסף, כל מה שאתם צריכים זה קצת יוזמה ועבודה לא כל כך קשה ואתם יכולים לצאת לדרך להפוך את אירוע החינה שלכם למפואר ומיוחד במינו.