זירת החתונות לא מפסיקה לרגש ולהפתיע עם אולמות וגני אירועים מסוגננים, אטרקציות בלתי שגרתיות וקולינריה משובחת לאניני הטעם.

הדרך לייחד את האירוע שלכם ביום המאושר בחייכם מחתונות אחרות היא ללא ספק לבחור קונספט מנצח, שיעניק מסגרת ומעטפת לאירוע ויוכל לסייע לכם לארוז את החגיגה סביב נושא מסוים וכך גם לקבוע את כל האלמנטים שנגזרים מהרעיון המרכזי של החתונה – קישוטים, ביגוד, תוכנית אמנותית, מעדנים ומתנות לאורחים.

ישנם קונספטים רבים שיכולים להקפיץ את החתונה שלכם וכדאי לבחור תמה שתתחברו אליה ותאהבו וגם תשמח את האורחים ותוכל להפוך מרמת החזון למציאות בפועל בלוחות הזמנים ובכפוף למגבלות התקציב.

איך לבחור קונספט מנצח?


בבחירת קונספט קחו בחשבון מספר פרמטרים שיכולים להשפיע על החלטתכם: ראשית, העונתיות בה נערכת החתונה ושנית, הלוקיישן בו היא עתידה להתקיים. כמו כן, התקציב ולוחות זמנים וכן החיבה של שני הצדדים לנושא הנבחר, כי שניכם צריכים להיות שותפים להצלחת הרעיון.

חשבו על רעיון שטרם ראיתם בחתונה של אחרים כדי לחדש או להפך שאבו השראה מחתונות של אחרים או מפינטרסט, למשל.

אם מדובר באירוע תקופתי בחרו תקופה מיוחדת שאפשר להגשים באמצעים חזותיים כמו וינטאג', שנות השמונים, עיצוב ויקטוריאני.

זכרו – הקונספט יכול להיות הסגנון או המיקום והוא יכול לבוא לידי ביטוי גם בציר הזמן של החתונה כמו חתונה הפוכה שמתחילה מהאוכל והריקודים ומגיעה לשיאה בחופה.

עיצוב קונספטואלי לחתונה חלומית


האווירה של החגיגה היא פונקציה של קביעת הקונספט כשתוכלו לבחור חתונה קרובה לים בקונספט ימי בצבעי הים ומוטיבים השואבים השראתם מהים או חתונה בניחוח כפרי באזור פסטורלי בחיק הטבע עם מוטיבים תוצרת הטבע.
 
לצורך המחשת הקונספט היעזרו באמצעים וויזואליים כמו פריטי טקסטיל, פלטת גוונים, קישוט ועיטור השולחן והמרחב.

תוכלו לבחור מוטיב שיחזור תמיד ברמה העיצובית וכך גם באוכל, בשלב החופה, במסיבת הריקודים ובמתנות לאורחים. אפשר להיעזר בחברת הפקות אירועים או במלווים יצירתיים שיחד אתכם יתרמו להצלחת הפרויקט.

לוקיישן קונספטואלי


חתונת קונספט מיוחדת יכולה להתחיל כבר בבחירת המקום הייחודי ויוצא הדופן בו היא עתידה להיערך. מומלץ להעדיף מיקום גיאוגרפי מרכזי, שיעלה את סיכוי ההגעה מצד האורחים כך שיוכלו לבחור כיצד להגיע לחתונה – תחבורה ציבורית כמו רכבת, אוטובוסים או ברכב פרטי ושתהיה להם גישה נוחה מכל הכיוונים וגם חניון מסודר בקרבת מקום.
אולם או גן אירועים שמלכתחילה מתוכנן ומעוצב בדרך ייחודית יעזור לכם לייצר אטמוספירה קצת אחרת בסגנון מעניין בטוויסט יוצא דופן. למשל, מקום שפועל כמו ריזורט אירועים בו מפעמת תחושת החופש ויש ו שוק אוכל בינלאומי עם היצע מסחרר של מטבחים מקצוות תבל ומתחמים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו.


איך כל הפריטים מתמזגים יחדיו


תוכלו לעצב לעצמכם חתונה קונספטואלית באמצעות לוח השראה שמאחד את כל מקורות ההשראה ולהחליט איך הקונספט יבוא לידי ביטוי בכל המישורים האפשריים. למשל, מוסיקה שמתכתב עם סגנון החתונה בגיבוש הפלייליסט מול התקליטן, תפאורה שתתקשר את המסר שתרצו להעביר, אפילו וויסות ושליטת התאורה בטמפרטורה, בעוצמה ובאפקטים יכול לחזק ולהעצים את האישיות הייחודית של החתונה שלכם וכן בחירת הניחוחות המבושמים, הדרך בה הצוות המקצועי יתלבש. חשבו שניכם ביחד עם ערכת צבעים לצד מוטיבים שקרובים לליבכם ודאגו שגם הלבוש שלכם ייצג את הנושא של החתונה ותוכלו בהזמנות לבקש גם מהאורחים להגיע בלבוש דומה שתואם את הקונספט (למשל, שכולם לבושים בלבן או בלבוש תקופתי).
נסו לשאוף לאחידות מוחלטת. למשל, אם החלטתם על חתונה ידידותית לסביבה תוכלו לבחור אוכל אורגני צמחוני, סכו"ם מחומרים ממוחזרים, להדפיס הזמנות מנייר ממוחזר, לתת מתנה לאורחים שתילת עץ בשמם.

בחרו קונספט ייחודי לחתונה בלתי נשכחת!