רוצים לדעת איך עובד תהליך של השכרת תלבושות לחינה, אז רגע אחד לפני שאתם משכירים תלבושות לחינה, חשבתי להסביר לכם בקלות ופשטות איך עובד התהליך הזה.

אז קודם כל בשביל להשכיר תלבושות לחינה שלכם, אתם צריכים לעשות כמה בדיקות והם, כמות המוזמנים שיש לכם, להזמין את כמות התלבושות בהתאם לכמות המוזמנים שיש לכם באירוע.

מומלץ גם להתייעץ וליצור קשר ואנו נתאים לכם את כמות התלבושות והסוג לפי כמות המוזמנים והאופי של האירוע.

יש מקרים בהם מדובר על זוג שמתחתן וחוגג חינה, בזמן שהכל היא יוצאת עדות המזרח ורוצה לחגוג את החינה והחתן הוא לא מאותה עדה, אז נהוג לחשוב שאלו מצד החתן לא ילבשו את התלבושות של החינה ואנשים בוחרים לא לקחת מספיק, בשביל זה כדאי מאוד, גם אם אתם חושבים שמצד שהוא לא יוצא עדות המזרח לא ילבשו תלבושות של חינה, תתפלאו לגלות שאלו דווקא הכי רוצים להרגיש את החוויה ולהנות מהאירוע וכדאי לדאוג גם להם לתלבושות.

איך עובד תהליך השכרת תלבושות לחינה

תהליך השכרת תלבושות לחינה עובד לפי כמה שלבים, כמו שכבר הבנתם לפי הפתיח, החלק הראשון והחשוב ביותר הוא התאמת כל התלבושות לכמות המוזמנים.

שלב ראשון :

בשלב הראשון נהוג להזמין את תלבושות לחינה בערך שבועיים לפני האירוע, זה לא אומר שאתם צריכים להגיע לקחת את התלבושות שבועיים לפני, אלא רק לוודא את ההזמנה שנדע לשמור לכם תלבושות.

גם אם לא בחרתם בנו, זה בסדר, אבל תדאגו להזמין שישמרו לכם תלבושות, אם זה תלבושות לחינה ביתית ואתם רוצים רק לקחת ולהחזיר את התלבשות, אז חשוב שישמרו לכם כמות תלבושות שאתם רוצים לתאריך שלכם.

את התלבושות שאתם יכולים לקחת גם יום לפני האירוע, או לבקש שאנו נדאג להביא לכם אותם עד לבית ואפילו נחזיר אותם אחרי האירוע.

שלב שני :

באים לקחת ומתאמים הגעה, את התלבושות נהוג לבוא לקחת כיומיים לפני האירוע, או ביום שלפני, יש כאלו שבוחרים גם לקחת את התלבושות באותו היום.

אם מדובר על הכנות של חינה מרוקאית בדרך כלל גם אוהבים לעצב את הבית מעט או את המקום בו חוגגים את האירוע, אז כדאי בשביל למנוע לחץ לקחת את התלבושות יום לפני האירוע.

ברגע שאתם לוקחים את התלבושות נהוג לתת צ'ק ערבון שנקבע בהתאם לסוג וכמות התלבושות שלוקחים, כמובן שברגע שמחזירים את התלבושות במצב תקין, אתם מקבלים את הצ'ק בחזרה, כמו כן למי שאין צ'קים אפשר לתת מסגרת אשראי שמוחזקת עד לרגע החזרת התלבושות.

שלב שלישי :

בשלב השלישי אתם פשוט חוגגים ונהנים מהתלבושות, ואין לכם ממה להילחץ, אתם לא חייבים להחזיר אותם מיד ביום שאחרי, אנו מבינים את הלחץ שיש אחרי האירוע ואתם לא צריכים לרוץ אלינו על הבוקר.

אנו מבינים ולקוחים את הדברים האלו בחשבון, גם כמה ימים אחרי האירוע אתם יכולים לבוא ולהחזיר את התלבושות.

אבל חשוב לדעת ולהכיר, אם אחרי 7 ימי עבודה מרגע התאריך בו נקבע להחזיר את התלבושות ולא הודעתם על עיכוב בהחזרה ועדכנתם אותנו, אנו נגבה את התשלום מכרטיס האשראי או נפדה את הצ'ק.

לכן, חשוב מאוד לעדכן אם אתם מאחרים בהחזרה, כמו כן יש לדעת ולהכיר כי ברגע שיש איחור בהחזרת הבגדים, כל איחור גורר איתו גם תשלום נוסף, התשלום הזה נחשב כמו עוד יום של השכרה.

בשביל להימנע מאי נעימות, אין בעיה לאחר עם התלבושות ביום אחד ולא יותר, אבל מעבר לכך חשוב מאוד לשמור על קשר, אנו מבטיחים לעשות כל מאמץ אפשרי בכדי להיות הוגנים ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

לסיכום :

מדובר על תהליך פשוט מאוד, אין כאן משהו מורכב, שלושה צעדים פשוטים ויש לכם תלבושות לחינה.

אצלנו גם תוכלו לעשות את זה הרבה יותר פשוט, אתם פשוט יוצרים קשר, בוחרים את חבילת התלבושות שאתם רוצים, ואנו שולחים לכם גם כמה תמונות לווצאפ של התלבושות, אתם בוחרים מה שהכי נראה לכם.

משלמים באמצעות כרטיס אשראי או בהגעה במזומן לשליח שמביא לכם את התלבושות עד הבית, ובנוסף שלא תעבדו קשה גם תקבלו שירות של איסוף התלבושות מהבית ביום שאחרי האירוע.