אין כמו אירוע חינה: הצבעים, הריחות, הריקודים וכל מה שמסביב הופכים את האירוע שלפני החתונה למשהו שאף אחד לא יישכח. מצד שני, כשזה קורה בחורף – חייבים להתלבש בהתאם! אז איך תשמרו על הסטייל וגם תיהנו בחינה? כל התשובות בכתבה הבאה.


הקפידו על ז'קטים הורסים


ז'קט טוב הוא ללא ספק בגדר חובה באירועי חינה שמתרחשים בחורף. ניתן ללבוש אותו על כל כפתן מרוקאי כאשר מתחיל להיות קר – בלי לפגוע בלוק הכללי והוא בהחלט מחמם כאשר הטמפרטורות יורדות. הוא גם מתאים לקונספט של שיטת הבצל אשר מאפשרת להוסיף ולהוריד שכבות של ביגוד על פי רמות החום ואל תשכחו שאתם ואתן עומדים לרקוד כך שהטמפרטורות צפויות לעלות.
השתמשו באקססוריז מחממים
כפפות בצבעים אותנטיים, צעיפים שמשדרגים את הלוק (ומממש מחממים) או חגורות עבות במיוחד עם רק כמה אפשרויות שכדאי לשקול לפני שמתכננים את ההופעה שלכם.ן. בנוסף, גם כובעים מהווים אופציה שאסור לזלזל בה. החל מכובעי גרב סופר טרנדיים ועד לקובעי בלשים עם טוויסט של שנות השבעים – יש המון דרכים להתחמם בקטנה בלי ללבוש מעילים ענקיים או להשקיע ברכישה של בגדים חדשים.
חשבו על הנעליים המתאימות
בכדי שתוכלו גם להתחמם וגם לרקוד שווה לשקול סניקרס לנשים המתאימות לכל אירוע. מעבר לעובדה שסניקרס מתאימות כמעט לכל קונספט של לבוש והן תמיד באופנה, הן קלות במיוחד ולא מגיעות עם עקבים שיגרמו לכן להתחרט על הבחירה בהן בסוף הערב. יחד עם זאת, אם אתם או אתן מעדיפים דווקא את המגפיים החורפיים – שווה לבחור בזוג אשר לא יהיה עם עקב רציני ויאפשר לכם לזוז בקלילות לאורך כל הערב.
אל תשכחו את הגרביים והגרביונים
עוד אלמנטים אשר יכולים להעניק לכם חימום של ממש מבלי לפגוע בלוק הנבחר הם הגרביים והגרביונים. כיום ישנם מגוון של סוגים, צבעים וטקסטורות אשר יכולים להשתלב בקלות בקונספט של החינה ואף לשדרג את הלוק הסופי. אגב, במידה שאתם מתכוונים לעטות כפתן מרוקאי של ממש, ניתן להשתמש בטייץ או בגד גוף מתחת ולזכות בעוד שכבה של ביגוד תחתון.
בדקו איפה יתרחש האירוע
חשוב לבדוק היכן יתרחש האירוע לפני שמתחילים לבחור את הלבוש המתאים. במידה והאירוע יתרחש בתוך אוהל מרוקאי אשר חשוף לפגעי האקלים ברור שיש להתלבש אחרת אך במידה והאירוע יתרחש במקום סגור או שבתוך האוהל יש תנורי חימום רציניים – הרי שאפשר להקפיד פחות על סוג הלבוש והעובי של כל אריג. לכן שווה בהחלט לוודא אם העניין מראש עם מי שמארגן את החינה בכדי לדעת מראש איך להתלבש.
שורה תחתונה: גם בחורף אפשר ליהנות מחינות כיפיות במיוחד. חשוב להתלבש בהתאם ולהיעזר באקססוריז הקטנים – בכדי להגיע ללוק הנכון ולאווירה המרוקאית האותנטית של טקס החינה.