יש כמה דברים קטנים שמוסיפים לאירועים, הדברים הקטנים האלו יכולים לעשות שינויים גדולים מאוד, ובגלל שבכסף קטן וכמה שינויים קטנים אתם יכולים להפוך את החינה שלכם להרבה יותר מיוחדת, חשבתי להביא לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.

הדברים הקטנים שמוציאים אתכם גדולים

אז כמו שכבר הבנתם, אספתי רשימה של כמה דברים קטנים, שאני יכול להגיד לכם שהם אלו שיהפכו אתכם להיות הרבה יותר מיוחדים.

לא משנה אם אתם חוגגים חינה בבית, או שזאת חינה באולם מפואר, כל דבר קטן כזה יכול לעשות השינוי שיעשה את האירוע שלכם גדול.

חושבים על האורחים :

אני תמיד אומר וכל מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יכול לראות, הדבר הראשון והחשוב ביותר בכל אירוע זה האורחים שלכם, לכן יש כמה דברים קטנים שאם תוסיפו אותם בתור מתנה לאורחים, או מחווה קטנה שאת עושים עבורם, זה רק יכול לשפר את ההרגשה.

אז אתם יכולים לעשות כל מיני מזכרות קטנות שאתם מחלקים לאורחים, זה יכול להיות מחזיקי מפתחות, זה יכול להיות מטפחות שונות בצבע לבן באירוע המקווה, או מטפחות שאת נתונים במתנה.

אצלי המלך החינה, תוכלו לרכוש מטפחות צבעוניות ויפות חדשות מהניילון, שכל אורח לוקח את המטפחת אליו במתנה וגם יכול להשתמש בה בחינה.

העלות של מטפחת כזאת הוא בין 3 שקלים עד 8 שקלים בלבד למטפחת, כמובן שגם אם אתם לוקחים כמות גדולה מחיר מטפחת יעלה לכם רק 2 שקלים חדשים בלבד.

מעצבים בסגנון מיוחד :

היום לכל אירוע חינה מרוקאית או חינה תימנית או כל סוג של חינה לא משנה מאיזה עדה, אתם תראו שהעיצוב הוא דומה.

אני הייתי מציע לשנות קצת את העיצוב, אצלי תוכלו למצוא עיצוב שונה ומיוחד, תוכלו למצוא שירות של השכרת גמל לחינה במחיר משתלם במיוחד, כן, אם אתם חולמים להיכנס על גמל לחינה אתם יכולים להגשים את החלום כאן אצלי במלך החינה.

תלבושות מיוחדות לחינה ביתית

בנוסף לכניסה מרשימה עם גמל לחינה, אתם יכולים להוסיף עוד עיצובים מרשימים, כמו למשל כניסה עם שוק מרוקאי מפואר, הוספה של המון פיצוחים בשוק מרוקאי והמון מתוקים, שאחרי זה פותחים שולחן טברנה וכל האורחים יכולים לשבת לפצח קצת גרעינים, לשיר קצת שירים ולהנות מהחינה.

שולחן טברנה :

זה כבר מה שמביא אותי, להמשיך ולכתוב עד כמה שולחן טברנה זה דבר שמשדרג את האירוע, כל החברים והמשפחה הקרובים יושבים סביב שולחן, שרים שירים ונהנים מהאירוע.

עוד אלכוהול :

אין שמחה בלי אלכוהול, ואין אחד שלא יעיד שהוא לא מגיע לאירוע ורוצה קצת להנות, לשכוח מצרות, לחגוג עם אוכל טוב ושתייה אלכוהול בכיף.

האירוע שלכם זאת גם הזדמנות של האורחים שמגיעים לאירוע לחגוג, האירוע שלכם הוא גם חגיגה לא קטנה עבור האורחים שלכם, הם רוצים לבוא ולחגוג ולהנות, בגלל זה אני מציע לכם במקום לקנות רק וודקה וכמה משקאות אנרגיה, נסו לשלב סוגים של אלכוהול, שזה אומר וויסקי טוב שיהיה על השולחן, בנוסף לוויסקי אפשר להוסיף עוד וודקה בטעמים שיכול לשדרג את האירוע שלכם, להביא תוספות מיוחדות לשילוב, כמו למשל חמוציות לוודקה, במילים אחרות אלכוהול וכמה שיותר מגוון.