יש שאלה שעולה המון פעמים והיא האם חייבים תלבושות לחינה גם לילדים באירוע, התשובה היא כמובן שחייבים.

ברגע שזה מגיע לנושא של תלבושות לחינה, יש המון דגשים שחייבים לשים לב אליהם, למרות שהרבה אמוד כאלו שמארגנים אירוע ואז מגיעים לבחור תלבושות, כל המ שמעניין אותם הוא המחיר.

אבל תלבושות לחינה לילדים זה נושא שמלא בהמון דברים חשובים, ובכדי שתצליחו לעבור את אירוע החינה שלכם בצורה הכי מושלמת, הפעם אעבור איתכם על הדגשים לבחירת תלבושות לילדים לחינה.

הגדשים לבחירת תלבושות לחינה לילדים

אלו הדגשים החשובים ביותר שצריכים להנחות אתכם בבחירת תלבושות לחינה לילדים, בשונה מבחירת גלביות לאורחים, בתחום התלבושות לילדים יש דגשים מאוד אקוטים שצריכים לשים לב אליהם.

מידות

אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים לשים לב אליו הוא המידות, כי לילדים יש המון גבהים, יש כאלו שרואים את התלבושות לילדים רק במידות 10 עד 14, וילדים בגיאלים מעט יותר בוגרים שצריכים מידות כמו L הם מכניסים לקטגוריה של מידות קטנים בבוגרים.

אתם צריכים לדעת שאתם לחברה שמולה אתם עובדים, אם יש להם תלבושות לילדים וגם את הגילאים של הילדים שיהיו באירוע, בכדי שידעו את כמות התלבושות הנדרשת.

בנים ובנות

גם בתלבושות לילדים יש בגדים לבנים ובגדים לבנות, חשוב מאוד לציין מול החברה מולה אתם עובדים שאתם צריכים ביגוד לבנים ובנות ואת הגילאים בהתאם.

כמות התלבושות

יש רבים שנוהגים לעשות טקס חינה מרוקאית גם באירועים כמו בר מצווה ואפילו בת מצווה, לא רק כטקס חינה עצמו לפני החתונה.

ואז יש את הילדים שמוזמנים מבית הספר והחברים של בעל השמחה, במקרה כזה צריכים לדאוג לכמות גדולה של תלבושות לילדים, שלכל ילד שמגיע לשמוח יוכל להתלבש ולהנות מהאירוע.

חלק מהחבילה

יש כאלו שמתייחסים לתלבושות לילדים בתור "אקסטרה" עליה הלקוח צריך לשלם, אבל אצלי במלך החינה, לכל אירוע תמיד אנו נגיע גם עם תלבושות לילדים וזה כחלק מהחבילה וללא תוספת תשלום מיוחדת.

אחרי הכל תלבושות לאורחים כמובן כולל גם את הילדים שמגיעים לשמוח איתכם, אם מדובר על אחיינים והכי חשוב באירוע בר\בת מצווה תלבושות לנערים שמגיעים לחגוג.

חשוב מאוד לוודא שאתם סוגרים מול חברה שלא גובה תשלום נוסף אם היא מביאה איתה עוד 8-10 תלבושות שיהיו לילדים באירוע, אחרי הכל טקס חינה מרוקאית הוא טקס שמאופיין בהמון שפע, בהמון דברים והכי חשוב כמה שיותר מכל דבר.