אתם חוגגים חינה ומחפשים להופך אותה למשהו יותר מיוחד? הופעה בידורית לחינה היא משהו שכדאי מאוד לשקול ולקחת בחשבון.

 חינה והופעה איך זה משתלב?

אירוע חינה מרוקאית הוא אירוע מאוד גדוש, הוא כולל בתוכו המון אלמנטים שבהם טקס החינה הוא הדבר העיקרי והמרכזי, יש את חווית הריקודים, קבלת הפנים, את הטקס של החינה כמובן אז איך בכל זאת אפשר לשלב בתוך כל העומס הזה גם חוויה בידורית שתהיה לא קצרה בכלל ואפילו תערוך כמעט שעה שלמה שתילקח מהאירוע?

מתחילים בחוויה

תחשבו לרגע שבזמן המנות, מגיע לחינה אמן חושים שמתחיל להסתובב בין האורחים בחינה שלכם ועשה להם וגם לכם מופע של 40-45 דקות, זה ממלא את האירוע בעוד חוויה. מתי בפעם האחרונה הייתם בחינה שיש בה אמן חושים? אז בחינה שלכם שאתם לבטח רוצים שתהיה יותר מיוחדת ומרשימה מכל אירוע חינה אחר אתם יכולים לעשות את זה.

הכל באווירה של חינה

ברגע שיש לכם אטרקציה מיוחדת לחינה אתם יכולים לבקש ממפעיל האטרקציה (או יותר נכון מאמן החושים) שיעשה את ההופעה בסגנון יותר מסורתי של חינה. אמני חושים מקצועיים ובעלי ניסיון, ידעו כיצד ליצור את החוויה המושלמת ויותר מהכל להתאים אותה לסגנון של האירוע.

סוגי הופעות בידוריות לחינה

בכל אירוע יש את ההופעה הבידורית שהפכה להיות הייעודות לו, אם מדובר על מסיבת רווקות אז אנו נמצא שם כל מיני דברים כמו סקסולוגית, רקדנית בטן שמעבירה סדנא, או אם נלך לכיוון קצת יותר רחוק בימי הולדת אנו רואים את הקוסמים ואת הליצנים ומפעילים למינהם. שדובר על חינה אפשר למצוא מגוון מאוד גדול של אפשרויות להופעה כמו אמן חושים מומלץ למקרה שרוצים משהו יחודי.

מנחה לטקס חינה

ההנחיה של החינה הפכה להיות אומנות של ממש, אם עד היום ברוב אירוע החינה היה תקליטן שפשוט היה מנגן מוזיקה באירוע, בלי יותר מידי הנחייה אלא פשוט שירים שמתנגנים בכניסה לטקס, היום יש מנחים שכל תפקידם הוא להנחות את טקס החינה, להסביר על המסורת, על המשמעות של מריחת עיסת החינה ולהפוך את הכל לחוויה שבה האורחים יודעים בדיוק למה הם הגיעו ולא רק עוד סיבה למסיבה.

זמר לחינה

אין כמו הופעה של זמר שמגיע לחינה, הוא לא ררק שר על הבמה במהלך האירוע אלא ממש מחבר את הקהל עם השירים שלו, שאנו שומעים נגנים מנגנים בהופעה חיה זה הרבה יותר מרגש מאשר לשמוע את כל אותם שירים בדיוק שמתנגנים מדיסק שירים. לכן, זמ לחינה לא רק עומד ושר על הבמה, הוא יורד לרחבת הריקודים ונהנה ביחד עם האורחים מלהיט את האווירה ואפילו יש אורחים מספיק אמיצים לקחת את המיקרופון ולשיר ביחד איתו במהלך האירוע.

רקדנית בטן לחינה

רקדנית בטן לחינה אחד הדברים המיוחדים שתראו על רחבת הריקודים בחינה שלכם, הלבוש המסורתי של רקדנית בטן שתלהיב את הקהל, תרקיד אותו ואפילו תבצע עוד הופעה קצרה של 2-3 שירים במהלך האירוע שלכם. הצבעים, המוזיקה והאווירה של חינה הם השילוב המושלם שאפשר לעשות בשביל חווית חינה מדהימה.

לסיכום

אתם יכולים לבחור הופעה בידורית לחינה לפי התקציב שלכם, האופי והאווירה שאתם רוצים ליצור או אפילו לשלב מספר הופעות בידוריות בחינה שלכם שיהפכו אותה לקרנבל אמיתי של מוזיקה, שמחה והמון צבעים מיוחדים בדיוק כמו שחינה אמיתית צריכה להיות.