רוצים למצוא חברה מקצועית לביוצע הפקת חינה בזול? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפקת אירוע חינה מרוקאית צעד אחרי צעד.

בשביל להבין אם המחיר אותו תשלמו הוא זול, ראשית יש להכיר את המחירים בתחום, לא פעם הפקת חינה בזול היא עדיין הוצאה של אלפי שקלים, מה שאומר שלא מדובר על דבר זול באופן יחסי.

מה כוללת הפקת חינה

הפקה מלאה של חינה כוללת בתוכה מספר דברים, החל מעיצוב האולם, עיצוב שוק מרוקאי, תלבושות לאורחים בחינה, תלבושות מעוצבות לחתן ולכלה בחינה ועוד.

קבלו את רשימת המחירים של מלך החינה, בצעו השוואת מחירים ותוכלו לדעת מה נחשב הפקת חינה בזול.

חבילהמחירמידע נוסף
הפקת בסיס1300-1500 ש"חהפקה הכוללת רקע, שטיח, תלבושות חתן כלה, כלי לעיסת חינה, 10-15 תלבושות אורחים.
הפקת בסיס מורחבת2000-3000 ש"חכל החבילה של הפקת הבסיס בתוספת 2 אפריוני כניסה לחתן ולכלה, תוספות של עיצוב כלים לאוהל חינה.
הפקת אקספרס3500-4500 ש"חעיצוב אוהל כולל 2 כורסאות מפוארות לחתן וכלה וכסאות מפוארים להורי חתן וכלה, אוהל חינה מלא בעיצוב ו 10 מגשי עוגיות
הפקה מלאההחל 5000 ש"חהפקה מלאה כוללת בתוכה את עיצוב החינה, מגשי עוגיות, תקליטן לחינה כולל הנחיית טקס החינה, סט של 3 תלבושות לחתן וכלה כולל 30-45 תלבושות מעוצבות לאורחים. סט תלבושות מפוארות להורי חתן והורי כלה.

איך להשיג מחיר זול להפקת חינה

בשביל להשיג מחיר זול יותר להפקת חינה יש כמה דברים שכדאי להכיר ולדעת, ככה תצליחו למצוא חברה מקצועית שגם תספק לכם שירות איכותי וטוב וגם מחיר הוגן וזול.

מחפשים קרוב

אחד הדברים שלפיהם מתמחרים הצעת מחיר להפקת אירוע חינה הוא המרחק של העסק מהמקום בו מתקיים האירוע.

אם האירוע מתקיים בחיפה עדיף לחפש נותן שירות מהאיזור בו מתקיים האירוע, אחרי הכל מחשבים בהצעת המחיר את עלויות וזמני הנסיעה, שאלו מועמסים באופן ישיר על כל הצעת מחיר.

ברגע שתמצאו נותן שירות שמגיע מהאזור באופן אוטומטי תוזילו את הצעת המחיר שלכם בכמה מאות שקלים.

מצמצמים בחבילה

יש המון זוגות שלא רוצים הפקה מאוד מפוארת וגם חבילה של הפקת חינה צנועה יכולה לספק אותם, לכן אם אתם מסתפקים כמה דברים פשוטים בחינה שלכם אין שום בעיה לצמצם כמו למשל להוריד את העיצובים המפוארים ולהסתפק בקיר רקע עם כסאות לזוג ולאורחים.

צמצום של ההפקה יכול להוזיל גם 40% מהעלות, או פשוט אפשר לבחור רק בשירות של השכרת התלבושות לחינה ולקחת כמה דברים פשוטים ולהקים לבד את התפאורה.

הרכבה אישית

לכל דבר בחינה יש מחיר, אתם יכולים להרכיב חבילה אישית לפי הצרכים האישיים שלכם, מה שאומר שברגע שתרכיבו חבילת הפקה באופן אישי תקבלו בדיוק את מה שאתם רוצים ותוכלו להשוות את המחיר לפי מה שנוח וחשוב לכם.

מקדימים לסגור

אם חשבתם שסגירה של אירוע בדקה ה-90 זה דבר נכון לעשות, תתפלאו לגלות שככל שתקדימו לסגור אתם יכולים להשיג מחיר יותר זול, הסיבה לכך שאתם יכולים לעשות מספר השוואות מחירים, לעשות את המאמצים שלכם אולי לעצב לבד וככה להצליח להוזיל עלויות.

מבקשים הנחה

אנחנו בישראל, תהיו בטוחים של כל ספק של חינה כבר רגיל לקבל בקשות להנחה מהרבה מאוד זוגות, אל תתביישו לבקש הנחה, ברוב המקרים הרבה מאוד ספקים יתנו לכם הנחה של כמה מאות שקלים במיוחד שמדובר על החבילות הגדולות יותר.

בחבילות הבסיס קצת קשה לתת הנחה מכיוון וסכומי הרווח הם נמוכים, והסיגרה של התאריך מבחינת העסק היא סוגרת את היום, לכן כמו כל עסק כלכלי תהיה עדיפות לסגירה של אירוע גדול יותר ואולי לתת הנחה מאשר בחבילת הבסיס.

הפקת חינה בזול