חינה מרוקאית השוואת מחירים, כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לעשות השוואת מחירים נכונה.

חינה מרוקאית זה טקס שכולל בתוכו המון דברים, זה לא נגמר רק בכמה תלבושת לחינה וכמה מגשי עוגיות לחינה, זה תפאורה הכנות לפני האירוע, הזמנת מוזמנים, סגירה מול צלם, תקליטן והרשימה עוד ארוכה.

אם רוצים לעשות השוואת מחירים נכונה צריכים להבין שחינה כוללת בתוכה המון מרכיבים, צריך להשוות כל אחד ממנה בנפרד.

המחירון של מלך החינה – ככה עושים השוואת מחירים

כמו שכבר הבנתם בשביל השוואת מחירים, צריכים לקבל רשימת מחירים.

בתחום של הפקות חינה, הרבה מאוד אנשים לא נוטים לפרסם את המחירים שלהם, כל אחד יש לו את הסיבות שלו.

אני בתור מלך החינה מאמין בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלי ומפרסם תמיד את המחירון, אולי זה לא מה שיעשה לכם את השוואת המחירים אבל יוכל לתת לכם הערכת סדר גודל.

סוג ההפקהמחיר
בניית אוהל חינה בסיסי (עיצוב בסיס כולל תפאורה מלאה, כסאות, ואפריון כניסה)החל מ 1400 ₪ לעיצוב בסיסי ועד 3900 ₪ לעיצוב מפואר כולל קירות רקע.
מגשי עוגיות לחינה מלאים בכל טובהחל מ 39 ₪ למגשי עוגיות קטנים ועד 290 ₪ למגשי עוגיות מעוצבים. (כולל תעודת כשרות רבנות).
עיצוב חינה מלא, כולל תפאורה מפוארת וקירות יוקרתיים, כולל שוק מרוקאי, תלבושות לחינה כולל סט תלבושות לחתן ולכלה ועד 35 תלבושות כולל תלבושות לילדים, אביזרים לנשים וגברים, תרבושים ועוד.החל מ 5500 ₪ להפקה מלאה, שכוללת את כל הפיצוחים והגויות לשוק מרוקאי, בנוסף מגשי עוגיות מיוחדים.

לכל הפקת החינה יש עוד כמה דברים שצריכים לקחת בחשבון, והם צלם, תקליטן ועוד הוצאות.

בשביל שלא תצטרכו לחפש את המחירים בעוד מקומות, אספתי לכם הצעות מחיר, והבאתי לכם את המחירים אותם תשלמו על כמה שאתם צריכים לחינה.

נותן השירותמחירמה תקבלו במחיר
צלם לחינה1500-2000 ש"חבמחיר של 2000 ₪ אפשר להשיג חבילת צילום לחינה, של צלם סטילס אחד, צלם וידאו אחד כולל עריכות של התמונות והוידאו, סרטוני DVD וגם 3 אלבומים.
מגנטים לחינה500-700 ₪במחיר של 700 ₪ אפשר למצוא צלם מגנטים שיפיק לכם באירוע חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, זה כולל גם 10 הגדלות מגנט במתנה.
תקליטן לחינה1000-1200 ₪המחיר הכי זול שיש הוא 800 ₪ לתקליטן לחינה, אבל המחיר נמוך מידי בשביל להיות ריאלי, המחיר הממוצע עומד על 1000 ₪, שם תקבלו הנחיה מלאה לטקס החינה (שזה הדבר הכי חשוב שנבדק) וכמובן מוזיקה ללא הגבלת זמן.
חינה מרוקאית השוואת מחירים

שמגיעים לחגוג חינה מרוקאית השוואת מחירים צריכה להיות בכל התחומים שמקיפים את הפקת האירוע, חשוב לזכור שזה לא נגמר רק במי שיפיק את החינה, צריכים להשוות מחירים של תקליטנים, צלמים אטרקציות ועוד.

דגש חשוב הוא, אל תבחרו את נותני השירות באירוע שלכם רק לפי מחיר, נסו לבדוק כמה אתם מתחברים לנותן השירות, עד כמה הוא יהיה אדיב כלפי האורחים שלכם במהלך האירוע.

עוד המלצה היא לנסות למצוא ספק שיתן לכם את הכל במקום אחד, במקום להתרוצץ בין עשרות של נותני שירות, עדיף למצוא ספק אחד שיתן לכם הכל במקום אחד.