קבלו רשימה של טיפולים אסתטיים שכדאי לבצע מראש כדי להיראות נהדר ביום החינה

אם אי פעם השתתפתם במסיבת חינה, רוב הסיכויים שלא תשכחו את החוויה לעולם. זו אחת החגיגות המשמחות הצבעוניות והעצומות ביותר. לא פלא שאתם, החתן והכלה העתידייםֿ רוצים להיראות במיטבכם במהלך הערב, ובמיוחד להיראות נהדר בצילומים שיישארו לכם למזכרת.

איך לתכנן את טיפולי היופי שלכם לקראת אירוע החינה?

מועד החינה קובע לכם תאריך יעד ומאלץ אתכם להתחיל לעשות מהלכים שיסייעו לכם להיראות נפלא ביום הגדול. השעון מתקתק והגיע הזמן להתחיל לבדוק את הטיפולים הכלולים בתוכנית היופי שלכם, לקראת היום הגדול.

להלן, 5 טיפולים אסתטיים שכדאי להתחיל מספיק מוקדם, כדי שתיראו נהדר ביום החינה:

  1. לטפח את עור הפנים

כשנה לפני אירוע החינה קבעו פגישה עם רופא העור. יש שתי סיבות מרכזיות בגינן כדאי להתחיל בטיפולים בעור בשלב מוקדם:

טיפולים מסוימים לוקחים זמן, גם עד מספר חודשים, ותכנון מוקדם בהתייעצות עם רופא  עור או הקוסמטיקאית יוכל לעזור לכם.

במקום לבזבז אנרגיה בניסיון להיפטר מכיסי השומן העיקשים באמצעות דיאטה ופעילות גופנית (שגם לא עוזרים), תוכלו לעבור טיפול הקפאת שומן לחיסול מצבורי השומן באזורים שונים בגוף, שהוא טיפול בטוח, מהיר ויעיל שניתן לעבור במהלך הפסקת הצהריים בהליך שנמשך בין 35 עד 45 דקות.

רוב המטופלים רואים הפחתת שומן ניכרת תוך 6-4 שבועות מתחילת הטיפול. עם זאת, מומלץ להתחיל בטיפול זה כחצי שנה לפני יום החינה. מסגרת זמן זו תאפשר לכם להשלים טיפול אחד או שניים, ולהשיג את התוצאות המקסימליות לפני היום הגדול.

להסרת שיער בלייזר מומלץ להתחיל בטיפולים לפחות שישה חודשים לפני אירוע החינה. תהליך זה דורש מספר מפגשים המתוזמנים כל 4 שבועות. הסרת שיער בלייזר תקנה לכם עור חלק ונקי יותר בכול אזור בגוף ובפנים, כולל הסרת שיער בבית השחי ובאזור הביקיני, לקראת ירח הדבש ההולך ומתקרב.

הטיפול בשיער הראש כרוך בכמה שיקולים כדי להבטיח, לא רק שהשיער יהיה בצבע הטוב ביותר, אלא גם התספורת והתסרוקת יבטיחו תמונות פוטוגניות.

מומחים טוענים שהמועד המתאים לצביעת השיער הוא שבועיים לפני חגיגת החינה. אמנם, תחפפו את השיער כמה פעמים לאחר הצביעה, אבל מספר חפיפות אלה לא יכול לפגוע בצבע, ויש לשיער מספיק זמן כדי להסתגל לשינויים.

התספורת היא מרכיב בסיסי במראה. אבל דמיינו שאתם מסתפרים רגע אחרי שהורדתם את רצועות הכסף שסייעו לצביעת השיער, וכל הפסים המושלמים נגזרים במספריים ובוהים אליכם מהרצפה. האמת היא שקל מאוד להימנע מזה: פשוט להסתפר לפני הצבע ולא אחריו.

היום, מניקור הוא סוג של טיפוח המיועד גם לגברים. אין ספק שלא תרצו להופיע באולם החינה כשאתם במיטב בגדיכם, ולהושיט יד לא מטופחת לאורחים שהגיעו לחגוג אתכם.

בכול מקרה, וודאו שאתם מסיימים את עבודת הציפורניים שלכם יום או יומיים לפני טקס החינה. כך לא תצטרכו, במיוחד אתן הבנות, למהר בבוקר החינה למניקוריסטית או לחשוש מפני לק רטוב כשאתן מתלבשות לקראת האירוע.

איזה טיפול מניקור אתם מבקשים לעצמכם, האם לשנות את צורת הציפורניים ואורכם, או רק מניקור בסיסי. שיקולים אלה משפיעים על לוח הזמנים. לכן, התייעצו עם המניקוריסטית לגבי סוג המניקור שתקבלו ומתי עדיף לבצע אותו, כדי שתהיו מוכנים לחלוטין ביום החינה.