טיפולים קוסמטיים לפני חינה, רגע אחד לפני החתונה והחינה, הרבה מאוד זוגות מוצאים את עצמם מחפשים לבצע כמה שינויים, בינהם גם טיפולים קוסמטיים. אז אם את בתור כלה מתכננת לעשות שינוי הרבה יותר דרמתי מאשר טיפול פשוט של לק בציפורניים, ואפילו עיצוב שיער ואיפור, אז לבטח גם חשבת על טיפול קוסמטי. אחד מהטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר הוא הסרת נקודת חן בפנים, הרבה מאוד נשים שנשאלו על מראה הפנים שלהן מצאו לא פעם נקודת חן, גם אם מדובר על אחת ממש קטנה, שהיא אחד הדברים שהפריעו להן ממש.

אל תחכי לרגע האחרון

אם חשבת לבצע כל סוג של טיפול קוסמטי, בטח חשבת לעשות אותו לפני החתונה, אבל לא כדאי בכלל לחכות לרגע האחרון, למה לא לבצע את הטיפול הקוסמטי לפני החינה, ככה תוכלי להיראות במיטבך גם בחינה וגם בחתונה, אחרי הכל אירוע כמו חינה מרוקאית הוא אירוע שאת הופכת להיות מרכז העיניינים לא פחות מאשר בחתונה, אז לא נראה שיש סיבה לחכות לרגע האחרון.

יש טיפולים שעושים הרבה לפני החינה והחתונה

שאיבת שומן

אחרי לא מעט כלות ששומעים מהו התהליך המהותי ביותר שהן עברו לפני החתונה, אנו מגלים שלמעלה מ 90% מהן עשו דיאטה, אבל יש גם לא מעט שהדיאטה לא כל כך הצליחה להן, גם ברגעים שהרבה לפני החתונה, אז הן מצאו את עצמן מחפשות לבצע טיפולים לשאיבת שומן, הקפאת שומן, העלמת שומן ועוד המון שמות לאותו טיפול קוסמטי שיש לו מטרה אחת ברורה. במקרה ובו בחרת לבצע את אחד מהטיפולים האלו של העלמת שומן, את צריכה להבין שמדובר על תהליך בעל החלמה ארוכה, בכדי שתוכלי להגיע ליום החתונה במיטבך, מומלץ מאוד לעשות את התהליך כמה שיותר מוקדם. וכן גם לשמור דיאטה יכול להיות פתרון מעולה לא פחות וגם יותר טבעי ובריא לגוף.
התוצאה הסופית של טיפול שאיבת שומן מגיעה בדרך כלל רק חצי שנה לאחר הטיפול, במקרים בהם מדובר על שאיבת שומן לא רק מאזור המותניים, אלא גם על שאיבת שומן בסנטר ובאזורים אחרים הפנים, ההחלמה יכולה להיות גם יותר ארוכה.

טיפולי פנים

טיפולי פנים קוסמטיים אלו נחשבים לטיפולים היקרים ביותר, העלות של מתיחת פנים פשוטה היום עולה סביב ה 30,000 שקלים חדשים, מה גם שמדובר על תהליך החלמה ארוך במיוחד, זהו ניתוח שמטפל בחלק הפנים התחתון והצוואר, כלות רבות בגילאים מבוגרים מנצלים גם את ההזדמנות לבצע מתיחה קטנה גם באזור העיניים ולמנוע קמטים שיכולים להיווצר בגילאים מבוגרים יותר.

לסיכום

מבין כל טיפולים קוסמטיים לפני חינה יש כאלו שחייבים לעשות עוד הרבה לפני האירוע, מדובר על טיפולים שכוללים בתוכם גם עלות מאוד גבוה. קיימים שני סוגי טיפולים מאוד נפוצים, האחד הוא טיפול שיקום ותיקון האף, ואצל נשים נוסף גם הגדלת חזה. אז אם את רוצה לעשות שינוי שאת מחכה לו כבר המון שנים, הימים שלפני החינה והחתונה הם הימים הטובים ביותר לעשות את השינוי שאת מחכה לו כבר המון שנים, להתחיל חיים חדשים בזוגיות עם המראה שאת חולמת עליו.

אל תשכחו לרגע כי הטיפולים הקוסמטיים הם תהליך מורכב ויקר, יש לבצע את הטיפולים רק אצל מנתח פלסטי מומחה ובעל ניסיון, מנתח שעובד במרכזים רפואיים מובילים ויכול לתת לכם את המענה הבריאותי והמקיף לו את זקוקים גם בשלבים שלאחר ביצוע הנתיוח הפלסטי.

אל תשכחי שניתוח פלסטי קוסמטי הוא לא דבר שחובה לבצע, תמיד עם קצת עבודת איפור מקצועי תוכלי לקבל את המענה המושלם ולהיראות במיטבך ביום המיוחד, אבל אירוע מיוחד כזה הוא גם הזדמנות לעשות שינוי שבדרך כלל הרבה נשים מחכות לו כבר שנים.

טיפולים קוסמטיים לפני חינה