התחילו ברגל ימין – טיפים לכתיבת הזמנות לחתונה שיעשו שמח

וסוף סוף הרגע המיוחל כבר הגיע.

זה היה באוויר די הרבה זמן אבל בסוף זה קרה – ברכותינו, אתם זוג מאורס!

אנחנו בטוחים שההצעה הייתה מטורפת ואנחנו בטוחים שהמון דמעות של שמחה זלגו אצל בני המשפחה (לא אצלכם, כמובן. אתם קולים לגמרי), ואנחנו בטוחים שההתרגשות גם בשיאה. האמת היא שאנחנו גם בטוחים שיש לכם המון מה לעשות – מלדאוג לאולם, להגיע לטעימות, להתארגן על חינה (אתם נמצאים באתר הנכון), לדאוג לאלכוהול משובח, למצוא רב לטעמכם, לחשוב על סידורי המוזיקה, לעצב את החופה ולסדר את הפרחים ו…ו… וואו, יש לכם המון עבודה…

אבל יש עוד משימה, שהיא בעצם מהווה את הסיפתח של החתונה שלכם – לדאוג לשלוח הזמנות לחתונה. הזמנות לחתונה הם הקשר הראשון של האורחים עם האירוע שלכם. רוצים לפתוח ברגל ימין עם הזמנות קלילות וכיפיות שיעשו כבר חשק לאורחים להתלבש מעכשיו? יופי, המשיכו לקרוא – יש לנו כמה טיפים בשבילכם:

טיפ מספר 1: קבלו השראה מהמתחתנים הותיקים

טיפ מתבקש כמובן… אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל תוכלו להסתמך על הזוגות הגיבורים שהתחתנו לפניכם. אתם בטוח זוכרים איזושהי הזמנה שעשתה לכם שמח. אנחנו לא אומרים להעתיק אותה ממש אחת לאחת, אבל בהחלט הזמנות שאהבתם יכולות לתת לכם השראה וכיוון לגבי ההזמנה שלכם.

לא מצאתם הזמנה לרוחכם או שאתם עדיין מתלבטים? גם גוגל לשירותכם, ותוכלו להיכנס לאחד מהאתרים הרבים שנותן נוסחים להזמנה או רעיונות עיצוביים. דוגמא לאתר כזה – בקישור שבתחילת המאמר.

טיפ מספר 2: אז מה אם מישהו כבר אמר את זה? אימרו את זה שוב…

אנחנו מדברים כמובן על להוסיף איזשהו ציטוט בעל משמעות בשבילכם, כשהדבר הנהוג הוא בדרך כלל לרשום את הציטוט בראש ההזמנה (ואם בא לכם לצאת מהשבלונה הרגילה, זה עוד יותר טוב).

איזה ציטוט אפשר להוסיף? רצוי כמובן שזה יהיה ציטוט שמשקף אתכם בצורה טובה, ויכול לתת איזשהו פתח קטן לזוגיות שלכם עבור האורחים.

אם אתם בקטע של ציטוטים מהמקורות, תוכלו להיעזר בספר הכי רומנטי בתנ"ך – מגילת "שיר השירים" שאחראית על ציטוטי אהבה אלמותיים כמו "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה" או "מה יפית ומה נעמת, אהבה בתענוגים". כמובן שלא רק "שיר השירים" הוא אופציה לציטוטי אהבה מהמקורות וניתן לחפש עוד ציטוטי אהבה מהמקורות היהודיים שיתאימו לכם.

בא לכם משהו פחות רשמי? הרפרטואר של שירי האהבה הישראליים הוא עצום, וציטוט טוב משיר ישראלי יעשה את העבודה מעולה.

טיפ מספר 3: תנו משהו אישי

אנחנו בטוחים שכבר הסקתם שאנחנו לא חובבי הנוסחים הקלאסיים של הברכות (שכמובן, כבודם במקומם מונח).

הזמנה לחתונה לא צריכה להיות ארוכה, אבל אפשר לקחת אותה לכיוון קליל ולתת כמה פרטי טריוויה מעניינים על עצמכם – אפשר להזכיר את המקום בו הכרתם או להזכיר את מקומות העבודה, תחביב משותף או בעצם, כל פרט שיגרום לאורחים להרגיש שהם קצת מכירים אתכם יותר טוב.

שימו לב, כמובן, שיכול להיות וחלק מהאורחים לא מכירים את שני בני הזוג (בני משפחה רחוקים, חברים של ההורים) ובמקרים מסוימים, אם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים, יכול להיות שיהיו כאלה שלא יכירו אף אחד מכם (חברים מהעבודה של ההורים, למשל…).

טיפ מספר 4: הכי הכרחי

תאריך, שעה ומקום כבר רשמתם? רק וידאנו…

מזל טוב !!