חינה היא אחד האירועים המלהיבים והסוחפים ביותר כאשר היום יש אינספור אופציות להפיק אירוע חינה מושקע ומשמח עם תפאורה מהפנטת, תלבושות אותנטיות וייחודיות, מטעמים משובחים, מוסיקה, קעקועי חינה יצירתיים ואווירה קסומה בהשראת סיפורי אלף לילה ולילה, שמנתקת מהשגרה ומכניסה למעין סיפור אגדה מסוג אחר.
אם הוזמנתן לאירוע חינה ואתן מחפשות את האביזרים המשלימים, שישתלבו בהרמוניה עם הבגדים המסורתיים או הייחודיים האופייניים לאירוע זה – הכתבה הבאה תעזור לכם במשימת פיצוח הסטיילינג לקראת המאורע. המלצות על תכשיטים בשלל סגנונות שיתאימו לחגיגת חינה חלומית.

צמוד או תלוי? זו השאלה

העגילים הם כוכבים בלתי מעורערים בכל הופעה ואחת השאלות הנשאלות בבחירות האופנתיות היא האם ללכת על מראה גרנדיוזי של עגילים דומיננטיים בעלי נוכחות עוצמתית או להפך, לעדן את המראה של ביגוד ססגוני באמצעות עגילים צמודים בצביון מינימליסטי. תוכלו לבחור גם לפי סוג התסרוקת כאשר עגילים תלויים יתאימו מאוד לפריזורה של שיער שופע פזור בעוד עגילים צמודים יראו טוב יותר עם תסרוקת אסופה.

טרנד השכבות

בביגוד כה ססגוני כמו גלביות שמאפיינות את אירועי החינה אין כמו לשדרג את הלוק עם שרשראות במגוון אורכים רצוי במיקס של שכבות שכל שכבה מוסיפה עוד רובד צבעוני או מעוטר באלמנטים וקישוטים כך שהמראה המתקבל הוא שכבתי וייחודי ובלתי שגרתי.
תוכלו לבחור בין שרשרת בסיס לשרשראות עם תליונים אייקוניים צבעוניים עם מוטיבים מעוררי השראה כמו מעולם הטבע או תליונים במראה אמורפי כיד הדמיון הטובה. שרשראות שיעלו על הגלבייה ויוסיפו נופך קסום להופעה הכוללת. אופציה נוספת היא להצטייד בשרשרת מסוג צ'וקר צמודה לצוואר עם שרשראות ארוכות שמרחפות ונתלות על הבגד.

תיאום צבעוני

חשבי איך תוכלי להתאים תכשיטים לצבע הבגדים שאת עתידה ללבוש לאירוע החינה. למשל, צבע דומה שחוזר הן באביזרים והן בפריטי הלבוש או להפך – לייצר קונטרסט מעניין בין הגוון הנבחר של התכשיט לזה של הפריט. פעמים רבות תרצי דווקא באירוע ססגוני ושמח ואנרגטי כמו חינה להגיע עם תכשיטים גרנדיוזיים בצבעוניות ססגונית מתפרצת שיתאימו לחגיגה. אפשר עם מוטיבים מחיק הטבע או צורניות מעניינת, אבני חן צבעוניות, חרוזים ססגוניים בפסטל או בצבעוניות נועזת או אם תרצי לשמור על רוגע וסולידיות – להעדיף גוונים מונוכרומאטיים או צבעוניות מתכתית של זהב או כסף.

צמיד שעושה הבדל

לצמידים יש כוח רב בשדרוג הלוק והקפצתו ובמיוחד בבדים הזוהרים והנוצצים של חינה אפשר לראות היטב מבעד לשרוולים או בסיומם את הצמידים בין אם הם צמודים או אלסטיים. בחרי לך צמידים עם צבעוניות כמו קולור בלוק שמורכבת מבלוקים של צבעים שמתחברים יחדיו או צמידי פנינה וקריסטל שירככו את המראה של הביגוד העז והצבעוני. תוכלי ללפף מספר צמידים יחדיו על גבי זרוע נבחרת למראה מרשים ויצירתי ולא פחות מכך – מפתיע.

מוטיב או אלמנט להשגת מראה ייחודי

חשבי אילו אלמנטים אייקוניים או סמלים ישתלבו בהרמוניה עם המראה למסיבה כמו לבבות, שידגישו את עוצמת האהבה שאת חשה או כוכבים שמתארים משאלת לב או אולי פרחוניות שמשרישה את החיבור לטבע. בחרי בגדים שנושאים סמלים דומים כך שנשמר קשר חזותי אחיד בין הבגדים שאת עתידה ללבוש לאירוע ובין תכשיטים שיתארו את אותם סמלים.

אל תתפשרי על ביגוד איכותי לחינה, שמחמיא לך ומתאים לרוח ולצביון של החגיגה השמחה וכן תכשיטים איכותיים אופנתיים שתיהני לעטר עמם את הגוף ויהיו גם נוחים ויאפשרו לך את מרחב התנועה המבוקש כאשר את רוקדת ושמחה באירוע כה מלהיב ואנרגטי כמו חינה.