אם אתם חוגגים חינה מרוקאית בבית ורוצים לדעת כמה זה יעלה לכם, הכנתי לכם מחירון מסודר של כל הדברים שאתם חייבים שיהיה לכם בחינה, אחרי שתראו את המחירים האלו, תוכלו להשוות אותם למחירים של כמה יעלה לכם לחגוג חינה מרוקאית באולם ואז תקבלו את ההחלטה אם אתם רוצים לחגוג בבית או במסעד או אולם.

הדברים שחייבים בחינה וכמה הם עולים

אוכל ושתייה :

אין אירוע בלי אוכל ושתייה, אתם חייבים להזמין או שירות של קייטרינג לחינה ביתית, או להזמין אוכל מוכן (או יותר נכון לקנות אוכל מוכן לאירוע).

העלות של מנה בסיסית בקייטרינג מתחילה ב 65 ₪ ויכולה להגיע גם ליותר מזה, כמובן שאין גבול, אבל מנה בסדר גודל של 60-70 ₪ יכולה להספיק בהחלט וכוללת בתוכה גם מנה בשרית כמנה עיקרית, דגים למנה ראשונה.

בנוסף חברות הקייטרינג גם נותנות לכם סלטים מיוחדים בכל מנה שתזמינו ועוד לא מעט דברים טובים שיכולים לשלב באירוע.

את השתייה נהוג לחלק לשתייה קלה, ולשתייה חריפה, בדרך כלל באירועים קטנים בבית, אפשר להביא שני סוגים של אלכוהול, שזה אומר וודקה, את כל מה שמשתלב עם אלכוהול, כמו משקאות אנרגיה, תפוזים, אשכוליות ועוד.

ולשתייה קלה, קולה, ספרייט, מיצים לא מוגזים וכמובן מים שכל השתייה יחד תעלה לכם לא הרבה כסף, כמובן שזה תלוי כמה אתם ללכת רחוק עם האלכוהול שזה עיקר הכסף, אבל עד 1000 ₪ להשקיע בכמה בקבוקי וודקה טובים, וגם שתייה מוגזת איכותית וטעימה.

1000 ₪ זה סכום לכמות של שתייה של בערך 50 מוזמנים לאירוע, כמובן שככל שהכמות של המוזמנים יורדת, הדברים האלו קורים באופן טבעי, אותו הדבר גם לגבי הקייטרינג, רק שאם כמות המנות תעלה, אתם יכולים לקבל מחיר יותר משתלם לפי כל מנה.

עיצוב ואירוח :

את נושא העיצוב, שזה להכניס כמה אלמנטים של חינה לבית, לא חייבים עכשיו לעצב את כל הבית בשטיחים מרוקאיים, אפשר כמה דברים קטנים, אפילו שולחן בפינה שיש עליו כמה דברים יפים, מקום להניח עליו את המגשים.

בנוסף, אם אין לכם כסאות ושולחנות, אתם תצטרכו להזמין שירות של השכרת ציוד לאירועים, שזה יעלה לכם בהתאם לכמות האנשים שיש לכם באירוע, זה בדרך כלל 5 שולחנות לאירוע של 50 מוזמנים, ועוד 55 כסאות, העלות של זה היא בערך 450-550 ₪, כמובן שאפשר למצוא יותר בזול, אבל זה כולל את ההובלה עד אליכם ואת ההחזרה שזה מחיר נוח ומשתלם.

העיצוב שכולל בתוכו מגשי מתוקים, יעלה לכם עוד 300 ₪, אבל גם כאן זה תלוי בכם כמה אתם רוצים להשקיע.

צילום האירוע :

צלם לאירוע חינה ביתית יעלה לכם בין 500-600 ₪, ויש כאלו שיכולים לספק לכם גם שירות של צילום מגנטים לאירוע של חינה ביתית.

תלבושות לחינה :

יש לא מעט סוגים של תלבושות, אבל העניין הוא אם אתם רוצים להרכיב גם אוהל חינה קטן בבית, השירות של השכרה של 30 תלבושות לחינה בבית, ש 30 תלבושות יכולות להספיק לאירוע של 50 מזומנים.

העלות של 30 תלבושות כולל הובלה עד אליכם לבית והחזרה אחרי האירוע תעלה לכם בין 249 ₪ ועד 700 ₪ שזה תלוי בסוגי התלבושות, כמובן שאם אתם מזמינים אצלי את התלבושות, תקבלו בנוסף במתנה, שני דרבקות שיהיה לכם שמח באירוע, גם כמה גלביות וצעיפים.

בנוסף, הרכבת אוהל לחינה ביתית, יעלה לכם עוד 350-450 ₪, כולל 6 כסאות, שזה שני כסאות גדולים מפוארים לחתן ולכלה, וכסאות מעוצבים להורים של שני הצדדים.

לסיכום :

אז נכון, לארגן חינה בבית זה לא עסק פשוט, זה אפילו די מורכב ודורש ממכם להתחיל ולהזיז את עצמכם קצת יותר, אם זה אומר שאתם צריכים לדאוג לפנות דברים מהבית, להוציא את הסלון שיהיה מקום, לעשות לא מעט סידורים וטלפונים.

שכל ההוצאות האלו לא כוללות גם בגדים חדשים שאתם צריכים לקנות בנוסף לבגדים האלו, אתם צריכים להוסיף עוד הוצאות לא צפויות שיכולות להיות לכם ולא הכנסתי כאן, שזה הקנייה של המתוקים לחינה, הרי צריך להכין מגשי מתוקים.

גם לא הכנסתי לחישוב את הכלים החד פעמי שצריך לקנות, אם אתם רוצים להגיש את האוכל בצורה מכובדת, המגשים של המתוקים מפלסטיק הם לא הכי זולים ויכולים להגיע גם למאות שקלים.

איפה עוד דברים שאתם צריכים לעשות, להפסיד ימי עבודה, להפסיד שעות, דלק וזמן ללכת לעשות את כל הקניות האלו, כזה מסתכם בסוף בכסף.