מסיבת רווקות לפני החתונה היא משהו שכל אחת עוברת, זה יכול להיות גם סופ"ש בחו"ל, מסיבה בלופט עם החברות הקרובות ועוד המון דברים יצרתיים במיוחד, בואי להכיר איך תוכלי להתאים את הסגנון המרוקאי שלך למסבית הרווקות המיוחדת שאת מתכננת.

המסיבה של הכלה עם החברות והמשפחה היא חלק בלתי נפרד מהחתונה. אבל איך מפיקים אירוע כזה, איפה מוצאים רעיונות ומה ההבדל בין החינה לבין מסיבת הרווקות? הנה כל מה שכדאי לדעת

כלות משקיעות בתכנון מסיבת הרווקות שלהן לא פחות מאשר בחתונה עצמה. כמובן שלחתונה יש מעמד ייחודי ושההתרגשות של בני הזוג מתחילה כמה שבועות לפני מועד שבירת הכוס, אבל גם מסיבת הרווקות דורשת השראה ורעיונות מקוריים.

השאלה היא איפה מוצאים רעיון למסיבת רווקות ועם מי אפשר להתייעץ. אז בשלב הראשון, כדאי לערב חברות ובנות משפחה כדי שהן בעצמן יספרו איך הן רוצות לחגוג עם הכלה לעתיד. בשלב השני, ניתן לחשוב על תהליך מסודר שבו גם החתונה, גם מסיבת הרווקות וגם החינה הם באותו סגנון.

הסגנון המרוקאי: התאמה לכל שלבי האירוע

יותר ויותר נשים מגלות כיום מחדש את הערך המוסף של מסיבת רווקות מרוקאית. ההשראה של מרוקו ניכרת בכל אלמנט של מסיבת רווקות מן הסוג הזה, אבל היא בעיקר מתכתבת עם המאפיינים של חינה מרוקאית. אז אם רוצים מסיבה מרוקאית מא' ועד ת', צריך לדאוג למאפיינים דומים של חינה ומסיבת רווקות.

ההבדל בין הליך החתונה, מסיבת הרווקות והחינה בא לידי ביטוי בעיקר באופן שבו מתאימים כל סוג של אירוע לקהל היעד. חתונה למשל היא אירוע שבו חושבים איך לדאוג גם להורים של החתן והכלה וגם לחברים ולמשפחה, בעוד חינה מיועדת למשפחה הקרובה בלבד. לעומת זאת, מסיבת רווקות היא בדרך כלל אירוע שבו הגורם הדומיננטי הן החברות של הכלה – בין אם מדובר על חברות מבית הספר, מהתיכון, מהצבא, מהעבודה וכן הלאה.

איך עושים זאת נכון?

היתרון של רעיון למסיבת רווקות שמבוסס על חינה מרוקאית הוא להביא את התלבושות והמסורת ישירות מהרגע הראשון. האופי של האירוע בהחלט שואב השראה מכל סוג של רעיון למסיבת רווקות מרוקאית, אבל יש עוד המון מקום להזין אליו תכנים אישיים: כמו למשל סוג המוזיקה שהכלה אוהבת, סרטונים ותמונות שבהם היא מעורבת וכן הלאה.

איפה חוגגים במסיבה מרוקאית?

הדרך להפיק מסיבת רווקות מרוקאית שתתכתב בהמשך עם האופי של החינה ועם המאפיינים של החתונה היא לבחור את המקום המתאים. בשביל מסיבה מרוקאית כמו שצריך, חשוב מאוד שהמקום יהיה גדול ומרווח. לכן הפתרונות עבור חינה ומסיבת רווקות יכולים להיות בית שכור, אולם אירועים או לופט.

לסיכום, כל אחת מחפשת רעיון למסיבת רווקות שיגרום לה ליהנות מהשבועות הכי מרגשים בחיים שלה. אבל אם רוצים ללכת על בטוח ומתכננים ממילא לקיים חינה, כנראה שהפתרון הוא מסיבה מרוקאית. הסגנון של מרוקו כידוע מוכיח את עצמו גם עבור הכלה וגם עבור חברותיה, והוא אפילו נותן מענה לציפיות המשפחה.

יש לא מעט אולמות לחינה במרכז, אבל חגיגה של מסיבת רווקות היא שונה מאוד מחגיגות החינה. לכן, אתה צריכה להתחיל את הארגון סביב מסיבת הרווקות במציאת המקום המושלם. ברוב המקרים החברות הטובות של הכלה הן אלו שמארגנות את מסיבת הרווקות ואפשר לסמוך עליהן.