ישנם לא מעט סוגי תכשיטי יהלומים, אם אתם חוגגים אירוע בקורב, או רוצים לפנק את מי שקרוב אליכם מאוד, אתם בטח מחפשים לבחור את התכשיט המושלם לתת במתנה, התכשיט המושלם הוא כמובן כזה שיש בו שיבוץ של אבנים יקרות, מבין האבנים היקרות לתכשיט אין כמובן כמו יהלומים, לכן הבאנו לכם סקירה קצרה של סוגי תכשיטי יהלומים שיכולים להתאים לכל אירוע או בתור מתנה מושלמת, גם אם חשבתם להציע נישואין, אין ספק שטבעת יהלום היא הדרך הנוכנה לעשות זאת.

סוגים שונים של טבעות יהלומים מעוצבות

את טבעות היהלומים ניתן לסווג בדרכים רבות, החל מרמת הגימור של היהלום, רמת העיצוב, סוג הזהב, צבע הזהב והרשימה עוד ארוכה מאוד. אך יחד עם זאת הסיווגים בהם משתמשים לרוב הם : עיצוב, צורה, גזרת היהלום והמתכת המשמת לסגירת הטבעת.

סוגי תכשיטי יהלומים

סוגי תכשיטי יהלומים לפי עיצוב ומספר אבנים

טבעות סוליטר

מבין סוגי התכשיטים הרבים, טבעת יהלום מעוצבת בסגנון סוליטר היא הנפוצה ביותר, בזכות עיצוב הקווים הנקיים שלה, היכולת של הטבעת להתאים לכל סגנון לבוש, החל מסגנון לבוש יוקרתי לאירועי ערב ועד לסגנון לבוש יומיומי אין ספק כי טבעת הסוליטר תופסת מקון של כבוד ברשימת הטבעות המעוצבות הנפוצות ביותר.
טבעת סוליטר מיוצרת מיהלום אחד, שהוא כל מרכז הטבעת, מסביב לרוב נראה את העיצוב עם זהב לבן, אך לא מעט פעמים רבים בוחרים גם בזהב צהוב ורגיל בכדי לעצב את הטבעת שתהיה מושלמת עבורם.

טבעת יהלום בשלושה אבנים

בין אם מדובר על תכשיטים לחינה או לכל אירוע אחר, טבעת שלושה אבנים היא אחת הטבעות המיוחדות ביותר, מדובר על טבעת משובצת בשלושה אבנים קטנות יחד במרכז הטבעת ואלו יוצרים אפשק של יהלום אחד גדול ומרשים, טבעות אלו בזכות החיבור שלהן עם כמה טיפות של מתכת זהב הנמצאת בחיבורים יוצרות את אפקט ההברקה המושלם.
טבעות שלושה אבנים יכולות להכי או אבן מרכזית אחת גדולה ומסביב לה עוד שני אבנים קטנות. או שניתן למצוא אותן גם בצירוף של שלושת האבנים יחד היוצרות מראה של אבן גדולה.

יהלום משבצת

יהלום המשבצת המכונה גם "קוואשן" cushion זאת מכיוון וצורת היהלות מזכירה כרית, יהלום מסוג זה הוא יהלום שלרוב מגיע גם ברמות גימור גבוהות ביותר, כלומר לכל הפחות יהלום cushion יהיה ברמת גימור VVS , מה שאומר שבזכות הגודל שלו ורמת הגימור הגבוה מדובר בהחלט על יהלום שהעלות שלו תהיה גבוה במיוחד.

בטסעות עם יהלום משבצת, הטבעת שתחזיק את היהלום לרוב תהיה עם שש שיניים, כלומר היהלום יהיה מחובר בצורה מאוד יסודית לטבעת, יחד עם זאת ניתן למצור מקרים בהם מדובר על אבן משבצת קטנה יותר אשר תהיה מחוברת עם ארבע שיניים, זאת בכדי להעניק את העיצוב המדויק יותר בהתאם לגודל האבן.