המעבר מחיים יחידניים לחיים זוגיים מצוין בטקס מרגש ומרהיב הנהוג בקרב עמים שונים במזרח התיכון – החינה. גולת הכותרת היא משיחתו של חומר המופק מעלי הכופר הלבן על כפות ידי החתן והכלה ומה שהחל אולי בעבר כטקס צנוע, משפחתי וביתי הפך לאירוע ססגוני ומפואר.
הצבעוניות, ההדר והשמחה מורגשים מכל הכיוונים ואפשר לשלב תלבושות מסורתיות לפי עדות, שולחנות עם הרים של ממתקים, אפריון מלכותי ואפילו גמל שיכול להפוך לכוכב הערב, שלא לדבר על שדרוג משמעותי לצילומים. מדובר בחוויה לכל החיים!
חלק בלתי נפרד מההכנות לחינה קשורות ביצירת ההופעה כשקיימות תלבושות אופייניות על טהרת הבדים המיוחדים, הגלביות והמוטיבים המוזהבים, עושר של צבעים וראווה. יחד עם הבגדים מגיעים התכשיטים, שמתכתבים עם התכשיטים המרשימים שנהגו לענוד לאורך הדורות בעיצובים עדכניים. איך לבחור תכשיטים ובמיוחד תליונים מעוצבים לחינה ומהן המגמות המובילות בתחום? טיפים שאסור לפספס.

מאסיבי או עדין? זו השאלה!
הבחירה בתכשיט ובתליון במיוחד היא פונקציה של הסגנון המועדף עליכם. יש מי שיעדיפו תכשיטים גדולים, דומיננטיים לאפקט דרמטי בעוד אחרים את התכשיטים הסולידיים והמינימליסטיים. מצד אחד, אפשר תכשיט שימשיך את ההופעה הססגונית של החינה בצבעים דומים או אלמנטים זהים ומצד שני, אפשר גם ליצור ניגוד מעניין באמצעות תכשיט מעודן בקווים נקיים במראה רגוע כמו שרשרת בסיס כסופה או עם תליון מיניאטורי.
אפשר גם ללכת על שילובים מעניינים מבחינת הגוונים: כסף שיאיר את ההופעה הצבעונית של הכפתן או ימשיך את הברק של התוספות כמו גימור הזהב.
התייחסו גם לשילוב בין מפתח הצוואר של הגלביה או הבגד שברצונכם ללבוש לחגיגת החינה ואורך השרשרת וגודל התליון, כדי שאלה לא יבלעו או יוסוו בתוך הגלביה אלא יראו לעין המתבוננת מרחוק ויעטרו בכבוד את הצוואר או את המחשוף, תלוי בסוג הבגד, אורך השרשרת וגודל התליון.
אל תתפשרו גם על הנוחות. אתם רוצים לחגוג, לרקוד וליהנות בלי גבולות ולכן, כדאי לבחור הן בגד והן תכשיט שילוו אתכם תוך כדי תנועה חופשית.

מה הקונספט שלכם ומה הקשר בין הקעקוע לתליון?
דרך מצוינת להחליט מראש על תליונים מעוצבים לאירוע חינה היא לבחור קונספט מיוחד. למשל, טבע ולבחור תליונים עם אלמנטים מהטבע כמו פרחים ופרפרים או סמלים שונים כמו תליון קמע צבעוני או תליון קרני שמש.
אפשר גם להחליט עם קומבינציה מיוחדת וחיבור מעניין בין המוטיבים של החינה לתליונים המעוצבים. למשל, אם הקעקוע מדמה מטבע אפשר לחפש תליונים דומים בצורתם או בסמליות שלהם כמו, מפתח (ללב) או תלתן מזל, שממשיך את המזל טוב והשפע שתרצו לאחל לעצמכם בחינה ובכלל בחיים המשותפים. אפשר לבחור תליונים נוצצים שישתלבו עם הקעקועים או תליונים מעודנים ובמראה נקי יותר, הבחירה שלכם.

יוקרתי ונוצץ מהבגדים ועד התליונים המעוצבים
חינה היא הזמן שלכם לפרוץ גבולות ולהשיג הופעה בלתי שגרתית, לא יומיומית. כאן נכנסים לתמונה הבגדים, התסרוקת הנלווית וכן גם התכשיטים והתליונים המעוצבים. אפשר לבחור למשל תליוני זהב או כסף סטרלינג בציפוי זהב עם זרקונים נוצצים. כסף וזהב נחשבות מתכות יוקרתיות ועמידות והזרקונים מעניקים את הטוויסט המבוקש ויראו גם נהדר בתמונות.

לאחר שהחלטתם מה ללבוש לחינה, מה תהיה התפאורה והקישוטים, המשיכו לבחירת התכשיטים ובעיקר השרשרת והתליון – התוספת שתופסת והחתיכה החסרה להשלמת ההופעה! כדאי לרכוש ברשת מובילה תכשיטים איכותיים שילוו אתכם גם אחרי האירוע לעוד הרבה חגיגות בלתי נשכחות. שימו דגש על איכות חומרי הגלם, אחריות וכמובן אספקה מהירה (אם הזמנתם באתר אינטרנט) של התכשיט עד מועד חגיגת חינה מרוקאית.