מחפשים רקדנית בטן לחינה שתהפוך את האירוע שלכם להיות חגיגה אמיתית?

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירה נכונה של רקדנית בטן שתהפוך את האירוע שלכם לקרנבל אמיתי.

טקס החינה הוא טקס של שמחה, ריקודים והמון צבעים ססגוניים.

ואין דבר יותר צבעוני וססגוני מאשר רקדנית בטן שמפזזת יחד איתכם על רחבת הריקודים.

רקדנית בטן לא רק מגיע הלמקום בשביל לעשות לכם ולאורחים שלכם באירוע הופעה, היא שם בשביל להרים את המצב רוח, להכניס קצת צבע ושמחה.

בנוסף רקדנית בטן יכולה להוסיף עוד המון ולהפוך את האירוע לאטרקציה מיוחדת.

למה כדאי להוסיף רקדנית בטן לחינה

יש לא מעט סיבות שבגללן כדאי מאוד להזמין רקדנית בטן לחינה, הנה כמה מהסיבות האלו שיעזרו לכם להבין את המשמעות הרבה שיש לרקדנית בטן מקצועית בחינה שלכם.

רקדנית בטן לאירועים מחיר

רוצים לדעת כמה יעלה לכם להזמין רקדנית בטן לאירוע שאתם חוגגים? מכיוון ובתחום אין מחירון מדויק וכל רקדנית בטן יכולה לקבוע לעצמה כמה היא רוצה לגבות, הבאנו לכם כאן מחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור השירות המדהימם והמיוחד לחינה שלכם.

משך זמן ההופעהמחירמידע נוסף
עד 40 דקות390-590 ש"חהמחיר משתנה בהתאם למיקום האירוע. כלומר באירועים רחוקים קיימת תוספת עבור עלויות וזמני נסיעה.
עד 60 דקות590 ש"חמופע מלא הכולל ריקוד ברחבת הריקודים (2 שירים) ריקוד מלא באורך 10 דקות ברחבה, לאחר מכן הרקדנית מצאת בין שולחנות האורחים ורוקדם יחד איתם.
ריקוד כולל הפעלה עד שעתיים890 ש"חמופע ריקודים מלא (2 שירים) ריקוד באורך 10 דקות, לאחר מכן הרקדנית מעבירה הפעלה של ריקודי בטן ולכל משתתפת תוענק מתנה.
רקדנית בטן לחינה

לא פעם עולה החשש שמא הרקדנית באירוע "תגנוב את ההצגה" ותוריד את הפוקוס מהחתן והכלה, ההיפך הוא הנכון. אם אתם בוחרים רקדנית מקצועית שיודעת ומכירה את הדינמיקה באירועים, היא זאת שתכניס אתכם יותר לאווירה ותרים לכם המצב רוח. היא תדגיש את החשיבות שיש לכם כזוג נשוי בחינה, תפעיל אתכם ותעשה הכל שאתם תהיו מרכז העיניינים והדבר הכי חשוב באירוע.