המציאות החדשה של משבר הקורנה הביאה אותנו למצב שבו אנו מתכננים איך לחגוג אירוע קטן, זה מתחיל במציאת המיקום לאירוע, ההכנות, הקייטרינג ועוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון, אז רגע אחד לפני שאתם חוגגים אירוע קטן עם כמות מוזמנים קטנה, הכנו לכם מדריך מלא שיעזור לכם להתכונן לחינה קטנה צעד אחרי צעד בקלות ומהירות.

בחירת המיקום

המיקום שבו תחגגו את האירוע בימים האלו של הקורנה עד שיפתחו אולמות האירועים והמסעדות הם יהיו רק בבית, מה שאומר שאם תכננם חינה מפוארת לפני הקורונה, הפעם תמצאו את עצמכם חוגגים חינה ביתית קטנה וצנועה, עם האנשים שהכי קרובים אליכם, אלו שאתם הכי מכירים וחשובים לכם.

בשביל לבחור את המקום הנכון אתם צריכים למצוא בית שיהיה הבית הנכון, זה לא חייב להיות הבית של החתן או הכלה, אתם יכולים לחגוג גם בבית של אחד הדודים או קרובי המשפחה, העיקר שהשטח יהיה כמה שיותר גדול, אם בכל זאת אתם לא מוצאים מקום מספיק גדול, אתם צריכים לפנות מקום בבית שלכם, שזה אומר לפנות באופן כמעט מוחלט את הסלון שזה השטח הגדול ביותר בבית ולהפוך אותו לחלל ריק ורק אז להתחיל ולעצב קצת את הבית.

מוזיקה לאירוע

דבר חשוב מאוד בחינה הוא השמחה, המוזיקה ושמירה על המנהגים והמסורת שמלווה אותנו כבר עשרות שנים.

אם אתם רוצים לדעת איך לבחור תקליטן לחינה אתם צריכים לדעת כמה דברים חשובים, המחיר שתשלמו, המוזיקה שתנוגן והאם התקליטן גם מנחה את האירוע, אלו הם שלושת הדגשים החשובים ביותר לבחירת תקליטן לחינה.

איך לחגוג אירוע קטן

תלבושת לחינה

אין מה לעשות, תלבושות הם הדבר החשוב ביותר שמדובר על חינה מרוקאית או כל עדה אחרת, אין אחד שרוצה לוותר על החלק הזה בחינה, זה החלק החשוב ביותר כי כל מי שחוגג חינה כבר יודע היטב שהתלבושות זה הדבר העיקרי של המסורת, כולם רוצים להיכנס עם תלבושות לחלק של טקס החינה, כי בלי תלבושות לפחות לחתן ולכלה וגם להורים שלהם כל החינה עצמה מאבדת את האפקט שלה.

אנו במלך החינה מבינים את המצב ולכן מביאים לכם שירות של השכרת תלבושות לחינה ביתית במחירים הזולים ביותר ועד 80% הנחה מהמחיר מהמקורי.

עיצוב הבית

בכדי לעצב את הבית לאירוע אתם לא צריכים לצאת מגדרכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להוסיף כמה אלמנטים פשוטים שיהפכו את הבית יותר אותנטי, כמו למשל הוספה של שולחן מתוקים עם מגשי עוגיות, במקום להוציא את הקינוחים בסוף, פשוט תכינו שולחן של מתוקים בכניסה לבית ותהפכו אותו להיות חלק עיצובי.
בכל דבר שאתם עושים תנסו לשלב אלמנטים עיצובים ומטיבים של צבע זהב וכס, שאלו עם צבעים יחד עם הצבע האדום מאפיינים את טקס החינה.

קייטרינג לאירוע בייתי

את הקייטרינג לאירוע ביתי אתם יכולים לארגן במספר דרכים, דרך אחת היא פשוט להזמין קייטרינה כולל מלצרים אליכם לבית, דרך אחרת היא להזמין מנות מוכנות ופשוט להגיש אותם לאורחים, או אתם יכולים לקנות אוכל מוכן ולהביא אותו אליכם לבית.
אם אתם ממש מתעקשים אפשר בקלות להכין מספר של מנות טעימות וקלילות שיוגשו במהלך האירוע.

מכיוון ואירועים בייתים באופן טבעי הם יותר קצרים ומהירים, גם המנות צריכות להיות בהתאם, אל תנסו להגיש מנות כבדות מידי שלוקח זמן לאכול אותם, גם להגיש מתאבנים במהלך האירוע יוכל להיות נחמד אם אתם מוסיפים לזה כמה סלטים מסביב מבחינת האוכל אתם בהחלט מכוסים.