כך תשיגו את החיוך המושלם לחינה לצד זה שאתם דואגים להשקיע את כל המחשבה והכסף שלכם לכבוד היום הגדול שהוא יום החתונה, כדאי שתשקיעו בהתאם גם בעצמכם, כך תשיגו מראה אחיד ויפה לעצמכם בכל התמונות מכל אירועי השמחה סביב החתונה מבלי לחשוש שנראיתם לא במיטבכם באירועים הללו. אם יש לכם איזה פגם אסתטי בחיוך או בשיניים, זה הזמן לסדר אותו לפני תחילת תקופת האירועים שלפני החתונה.

ציפויי חרסינה – כך תשיגו חיוך הוליוודי

עולם ציפויי החרסינה היה שמור בעבר רק לכוכבי הוליווד ומשם גם הגיע השם לטיפול "חיוך הוליוודי". באופן לא מפתיע ניתן לראות שכמעט כל כוכב מפורסם עבר טיפול ציפויי חרסינה ושינה את החיוך שלו מקצה לקצה. למזלכם ככל שרפואת השיניים מתפתחת, כך התחרות בין הרופאים השונים גוברת וטיפולים כמו ציפויי חרסינה כבר ממזמן הפכו נגישים גם עבור האדם הממוצע.

ציפויי החרסינה יאפשרו לכם להשיג חיוך הוליוודי בשתי פגישות בלבד אצל רופא השיניים בהן הוא יבדוק את השיניים שלכם בפגישה הראשונה וישלח למעבדה את מידות השן שתצטרכו כדי שיבנו אותם במיוחד בשבילכם, ובפגישה השנייה כבר תצאו עם חיוך מושלם. בעזרת ציפויי חרסינה ניתן לטפל בבעיות אסתטיות שונות כמו שינוי צורת השיניים, סגירת רווחים בשיניים, שינויי צבע השיניים, יישור שיניים ועוד.

יישור שיניים – אינוויזיליין

אם כל הזמן רציתם ליישר את השיניים שלכם אבל תמיד חששתם מלהסתובב בציבור עם גשר בשיניים כאדם מבוגר, כנראה שאינוויזיליין זה הפתרון האולטימטיבי עבורכם. מדובר בפלטות שקופות שמניחים על השיניים ובעזרתן מתבצע יישור השיניים. את הפלטות מקבלים במספר מידות כאשר כל מידה מתקרבת יותר לתוצאה של שיניים ישרות.

כמו שנאמר הפלטות הן שקופות ולכן יש להן יתרון גדול על הגשר המסורתי לשיניים כמו שאנחנו מכירים אותו, את הפלטות הללו פשוט לא רואים. ככה שביום האירוע פשוט תוכלו להסיר אותן ולהיות עם שיניים ישרות יותר, או שאם התחלתם את הטיפול מספיק זמן לפני החתונה אפילו תוכלו לסיים אותו לפני האירוע ולחייך בבטחה בידיעה שיש לכם חיוך ישר ואסתטי.

הלבנת שיניים – זה הזמן להיפטר מכתמי הקפה והעישון

השגרה היומיומית שלנו לא הכי בריאה לשיניים, ולא תמיד יש לנו משחת שיניים ומברשת לצחצח שיניים אחרי כל ארוחה או אחרי כל שתיית קפה. המצב הזה יוצר כתמים על השיניים שלרוב מצטברים משתייה של קפה, תה ויין אדום וכמובן שגם נוצרת עקב עישון בקרב מעשנים. מי מאיתנו לא ניסה את משחות השיניים המלבינות שניתן למצוא בסופרים, אך לא תמיד הן עוזרות ולעתים לא עוזרות כלל, לכן אם רוצים תוצאה בטוחה ונראית לעין, צריך לפנות לרופא השיניים לבצע הלבנת שיניים.

תוך טיפול ופגישה אחת תוכלו לצאת מרופא השיניים עם שיניים בוהקות ונקיות ללא כתמי עישון או קפה ותוכלו להרגיש מוכנים לחתונה. ההמלצה שלנו – תגיעו לטיפול כמה שיותר קרוב למועד החתונה כך תוודאו שהתוצאה הלבנה נשמרת במלואה ליום הגדול ולאירועים שלפני.

גאמי סמייל

גאמי סמייל הוא מצב שבו כאשר אדם מחייך, ניתן לראות שטח נרחב מהחניכיים שלו ומכאן גם מגיע השם גאמי סמייל (באנגלית gummy smile), המצב הזה יכול ליצור חיוך לא אסתטי וחוסר ביטחון אצל אותו האדם. כיום מגוון מרפאות אסתטיות מבצעות טיפול שנקרא "גאמי סמייל" שבו מזריקים חומרי מילוי, לרוב חומצה היאלורונית, לשפה העליונה שחושפת את החניכיים וגורמים לה להיות עבה יותר בחלק התחתון, כך כאשר אותו אדם מחייך, לא יהיה ניתן לראות את החניכיים יותר.

הטיפול מוצע גם לנשים וגם לגברים שכן שני המינים סובלים מהבעיה הזאת, ואין מה לדאוג ממראה של שפתי ברווז כי הטיפול מתבצע עם מעט חומר ובצורה מאוד עדינה וטבעית. החומצה ההיאלורונית היא גם חומר טבעי שנמצא אצל כולנו בגוף ואין מה לחשוש ממנו, אז תקבעו תור ותרכשו לעצמכם חיוך מלא בביטחון.

אל תתפשרו על עצמכם

לא משנה איזה טיפול מהרשימה בחרתם לבצע, כדאי שתיגשו לקבל את הטיפול במועד המתאים שיאפשר לכם מספיק זמן להחלים, לקבל תוצאה, או אפילו שיהיה קרוב מספיק כדי שהתוצאה לא תעלם. בנוסף אל תתפשרו על עצמכם ואל תקפצו על הרופא הראשון ברשימה, תהיו בטוחים שאתם בוחרים במישהו מקצועי ואיכותי שיספק לכם תוצאות טובות שלא יאכזבו אותכם ביום האירוע. אל תשכחו לשלב תקליטן לחינה וגם צלם שיהיה במקום ויתעד את החיוך המושלם שלכם בכל שלב באירוע.

כך תשיגו את החיוך המושלם לחינה